Anderhalve week geleden heb ik met 8+3 een M.A. gehad en ben ik gecuretteerd. Hoewel ik nog geen cyclus heb, probeer ik wel een beetje bij te houden hoe het gaat met het verloop na de curettage. Ik heb net een zwangerschapstest gedaan, en het HCG neemt af. Blij! De lijn is lichter dan de controlelijn. Mijn ovulatie-test van zwanger&kids (die ik er voor het experimentje bij deed) sloeg positief uit. Nu ben ik benieuwd of meer zwangeren (of in mijn geval: HCG-positieven) dit hebben. Overigens kan het mijn ovulatie niet zijn (onmogelijk want: a:HCG-positief, b: complicaties, C: cyste). Ik probeer meer te ontdekken of het de cyste kan zijn die de positieve ovutest veroorzaakt ( ik heb na mijn eerste miskraam namelijk een onwelkome verrassing gehad: een dikke streep op de zwangerschapstest, veroorzaakt door een cyste)
Als eerste sterkte met het verlies LH en HCG lijkt erg op elkaar. Daarom kan een ovutest positief zijn wanneer er HCG gemeten wordt. Helemaal niet gek dus dat je een positieve ovutest hebt nu. Als je wil door wilt testen om te kijken of het HCG goed zakt, zou ik wel verder testen met zwangerschapstesten
Hahah... uiteraard test ik ook met zwangerschapstesten, maar ik wilde het experiment ook even aangaan met een ovulatietest. Dank je wel voor je reactie
Ik zit in hetzelfde schuitje. Ik had 2 weken geleden een negatieve k 2v5 test en ben toen gestart met ovutesten. Na een dag of 4/5 had ik volgens mij een positieve ovu test (z&k dipsticks).
Thanks Boannan! Wat "fijn" dat het zich zo snel opvolgt zodat je vooruit kunt gaan kijken. Ik heb zelf nu nog een dikke vette streep, al wordt íe wel lichter. Ik heb je verhaal gevolgd, het was verdrietig. Ik hoop dat het voor jou heel snel weer zo mooi mag zijn. Sterkte trouwens met je kleine held!
zouzograag ben niet zoveel meer online geweest en nu lees ik dit verschrikkelijke verhaal wat erg meissie bah, wil je heel veel sterkte,moed en wijsheid wensen voor de komende tijd. liefs