In iedere slaapkamer, woonkamer en gang een rookmelder. Boven ook een melder voor koolmonoxide. Een blusdeken in de keuken en een brandblusser in de kast
In elke kamer hangt hier een rookmelder dankzij de woningbouw vereniging, allemaal op het stroom netwerk dus geen gedoe met batterijen. En in de gang hangt een koolmonixidemelder. In de keuken hebben we een blusdeken.
Rookmelders 2 op de bovenverdieping, blusdeken + blusapparaat in de keuken blusapparaat in de auto Maar goed topic, want ik zal de rookmelders morgen meteen eens gaan testen , misschien zijn de batterijen al wel leeg
ja wij hebben van die supersonische irritante dingen die mijn man graag wilde die piepen om de zoveel tijd of ze het nog doen. Heel irri, want je moet dan dus de batterij eruit halen en het testknoppie indrukken anders blijft tie piepen, dus wij worden er wel op bedacht gemaakt haha.
1 in de keuken 1 in de hal/woonkamer 1 op de overloop en 1 bij de cv. Hebben jullie ook een vluchtplan gemaakt als er wat gebeurd? Ik ben met een brandweerman en lopen regelmatig door wat te doen als er brand is en op welke plek. Zo ook het verzamelpunt. en natuurlijk word iedere maand de melder nagekeken.
Rookmelders, elke slaapkamer, woon kamer en gang Koolmonoxide meter op zolder is onze slaapkamer Brandblusser beneden Blusdeken in keuken Zo'n trap van ijzer op 1e verdieping
we doen dit niet regelmatig maar we hebben het er wel over gehad een keer. Vandaar dat we ook een vluchtladder hebben boven omdat we tot de conclusie kwamen dat we maar zelden met de gewone trap naar beneden kunnen..
Benden en boven rookmelders. En beneden een brandblusser. ( Slaapkamers zijn beneden) geen blusdekens
Elke verdieping een rookmelder en een blusapparaat. Beneden een blusdeken en tot vanmiddag een burnshield. Helaas heeft onze jongste een beker thee over zich heen gekregen, beide arme 1e en 2e graads verbrand. En heb daar onze burnshield voor gebruikt. Zal zo weer een nieuwe halen. En in de schuur ook een melder + blusapparaat. En vorige week woensdag nog een EHBO cursus gehad voor kinderen, en dan vooral op brandwonden gericht.
Onze *edit* rookmelders natuurlijk zitten trouwens op het stroomnet aangesloten, en hebben een batterij. Dus als de stroom eraf is, gaat hij over op de batterij. Mijn man is BHV'er, en wij hebben ook een vluchtplan.