Wij hebben in huis zowel donkerroze als lichtroze accessoires. In combinatie met teak, bruin, wit, rotan/wilg. We hebben niet een muur in die kleur. Onze meid heeft op haar slaapkamer een knalroze muur. Het staat wel vrolijk, maar ik vind wel dat het op je afkomt (komt misschien ook doordat die muur heel hoog is en boven in een punt uitkomt). Dus ik wil hem eigenlijk veranderen in heel lichtroze. Mijn schoonmoeder is gek op paars. Ze hebben één lange muur in een vrij donkere kleur paars. En een kleinere muur lila. Ze hebben daarbij zwarte meubels en een licht houten vloer. Ik vind het te donker in huis met die donkerpaarse muur, vooral 's avonds. Je hebt constant het idee dat er te weinig licht is om te lezen, iets te doen, dat je het niet goed ziet. Ik had de donkere muur daarom een veel lichtere kleur paars gegeven. Maar ik denk dat die kleur paars met lichtere meubels en gordijnen al heel anders lijkt.
ik heb knal roze met knal groen accessiores witte muren en lange fel groene gordijnen over breedte van muur en tot de grond.
Wij hebben ook paars in huis gehad. Een muur hadden we paars geschilderd en verder aangekleed met een vloerkleed met paarse accenten en de kussentjes en accessoires in het paars. Ik weet niet of ik foto's heb. Ik zal morgen eens kijken. Nu hebben we andere kleuren, maar ik vind paars nog steeds wel erg mooi. Wel zou ik er niet meer voor kiezen om een muur paars te schilderen. We hebben nu een leem-kleur op de muur. Hier kunnen we meer mee combineren en dan iets vaker en makkelijker van accessoires wisselen (andere kleur).
Bij ons zijn de muren wit en hebben we voornamelijk donkergrijze en lichtroze accessoires. Zelf zou ik een muur nooit in een heel opvallende kleur verven, omdat ik bang zou zijn dat ik er snel op uitgekeken ben en dat het de kamer vaak kleiner en drukker laat lijken. Maar gefeliciteerd met je huisje en veel plezier met inrichten!!
Ik had op mijn flatje een muur 'echt' roze. Was wel een klein muurtje en er stond een hele donkere bank voor. In ons huidige huis hebben we 1 lange muur gekleurd geverfd. Die hebben we een keer paars gedaan. De volgende dag was hij zandkleurig haha. Werden er gewoon scheel van. Heb er geen voorbeelden van helaas. Maar ik zou dus zelf gewoon werken met accessoires. Die heb je zo omgewisseld ,mocht je er op uitgekeken zijn.
In ons vorige huis had ik een knalroze muur. Had ik als verrassing ooit gedaan om het huis wat gezelliger te maken. ( daarvoor was het wit). Natuurlijk voor mezelf want mijn vriend vond het niet zo leuk, zo knalroze, alhoewel het niet verkeerd stond. Nu, in het nieuwe huis heb ik gekoZen voor een subtieler en warmer tint van roze. Iedereen Happy en een kleiner muurtje. Foto van nieuw huis laat ik later zien, moet ik nog maken. Oud huisje; Waar denk jij zelf aan? Welk ruimte, muur of accessoires? Paars vind ik er ook mooi uitzien. Zag in het begin een foto voorbij komen van een paarse deur? Prachtig hoor!
Zo ziet ons huis er nu nog uit... 1 roze muur, de rest wit. Over een maand gaan we verhuizen, en ook daar komt er weer een roze muur!
Wij hebben aan een kant een best wel opvallend behang. Door de Spiegel wordt dat wel een beetje gebroken. De andere kant hebben we een heel lichte kleur paars. Hierbij een foto van de donkere kant
HannekeG wouw erg mooi hier ook een fan van roze en paars veel roze en paarze spulletjes 1 behangstrook die roze is
Hee meis! allereerst gefeliciteerd met je huisje! Ik ben ook van plan om de lange muur lichtroze te doen en de rest taupe. meubels gewoon wit. Groetjes,
Wij hebben alleen paarse accessoires, dus geen muur maar om een idee te geven: (Inmiddels zit er ook nog een witte muursticker op de grijze muur)