Wie heeft er tips/advies?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door GuuNie, 14 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GuuNie

GuuNie Niet meer actief

Hallo..

11 aug bevallen van n prachtige dochter.
    Ik geef volledig bv.
    Sinds 2 dagen slaapt dl nog maar amper en wil continu aan de borst.
    Ik leg haar dus ook steeds aan maar 24/7 een baby aan je borst terwijl er ook nog n dreumes rondloopt is vrij vermoeiend.
    Ik kan dl hooguit 10min weg leggen en dan breekt de paniek uit.

Ik heb een draagdoel besteld zodat ik in ieder geval wat meer mn handen vrij heb
    maar ik zou zelf ook graag eens een paar uurtjes slapen.. begin aan mn eind te raken.
    Bij papa wordt ze ook niet rustig..

Is er iemand die enig idee heeft wat ik kan doen om t voor iedereen wat fijner te maken?

Alvast bedankt!

2. bananarama

bananarama Actief lid

16 apr 2014
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klinkt als regeldagen. Helaas is hier geen oplossing voor wat betreft het minder aan de borst nemen. Wel kun je eventueel hulp vragen bij de verzorging van je andere kindje. Ik ben bang dat je hier 'even' doorheen moet, maar leuk is anders.

Hier ook dagen gehad dat meneer echt alleen maar bij mij wilde zijn. Nu heb ik het geluk dat het mijn eerste is en ik heb dan ook letterlijk hele dagen met hem op bed doorgebracht terwijl ik gewoon de boel de boel liet. Nogmaals: zonder kindje rondlopen is dat een stuk makkelijker.

3. girly28

girly28 Lid

24 okt 2012
    63
    0
    0
    Klinkt inderdaad als regeldagen. Net zoals wat de andere mama zei; gewoon aan toegeven. Vaak is het met een paar dagen weer over. Nog ff volhouden.....

Deel Deze Pagina