ja klopt helemaal zoals je het beschijft ik zat met die vogelspin ook met de tranen in mn ogen maar heb het wel gedaan, bleef gelukkig ook stil zitten anders had ik hem laten vallen denk ik ik vind alle beesten oke, maar kon niet met insecten aan!
Zo mee eens! En grappig om te lezen dat ik dus niet de enigste ben niet vogelspinnen niet zo eng vind (heb ze ook vastgehouden) en die andere heeeel erg eng Vraag me soms ook af wat ik er dan eng aan vind maar precies wat jij schrijft haha. Heb ook een keer zo'n rioolspin op mn handdoek gehad ik heb nog nooit zo hard gegild Gelukkig beheerst het mn leven niet dat ik ervoor in therapie zou willen, daarvoor heb ik al een kotsobie(geen therapie btw)
Hier heten die engerd's spekkedieven! Ik zal je sterker vertellen,dat van elk insect de rillingen over mijn rug lopen.. Ook wespen ben ik als de dood voor!
Niet alles gelezen...maar is hypnotherapie niet iets voor je? Dat wordt volgens mij ook gebruikt bij extreme angsten?
ja ik wil er wel vanaf, maar ben bang dat als ik zo'n therapie ga doen, dat ik ze dan aan moet raken.. ik heb ook een horrorscenario voor me dat ik in een kamer word opgesloten met alleen maar spinnen!!!