Als ik een app wil kopen via mn Iphone en ik wil betalen met een ITunes kaart hoe gaat dat in zn werking? Stort je dan een bedrag op je account net als je met beltegoed doet? Ik lees heel veel over jailbreak. Wat zijn de voor en nadelen hiervan? Heb al eea opgezocht maar snap het niet #BLOND
Hij is al 2 jaar oud, was van mijn broertje geweest... Ik ga straks even puzzelen met een account en de Ituneskaart
Er zijn meer gratis apps Nadeel is dat je hem dus ook stuk kunt maken met zo'n malafide app (En dan maakt Apple hem inderdaad niet.. Maar goed dat deden ze na 2 jaar toch al niet meer ) Apple zelf stelt nogal stevige eisen aan de apps die je via de AppStore kunt downloaden... Daardoor heb je een bepaalde zekerheid.. De apps voor een gejailbreakte telefoon zijn met wat pech enkel getest door de developer en soms werken ze niet goed, ze kunnen andere dingen installeren zonder dat jij het merkt (vooral dat zal je bij een legale app minder vaak hebben).. Maarja er zijn ook dingetjes die Apple tegenhoudt omdat het hen toevallig beter uitkomt maar die voor jou wel heel prettig zijn... Heb mijn iPhone al zeker 2 jaar niet meer gejailbreakt... Had op een zeker moment het idee dat het me meer moeite kostte dan dat het opleverde Zonder jailbreak is er ook genoeg te vinden aan gratis apps. Maar mijn eerste iPhone kon zonder jailbreak bijvoorbeeld geen copy/paste doen. Daar werd ik toch wel vrij ongelukkig van Maar nu met de iPhone4 ben ik eigenlijk heel tevreden dus ga ik er ook de tijd en moeite niet meer insteken. Niet eens vanwege eventuele risico's teouwens.. Maar gewoon omdat ik het niet nodig vindt.