Hoi! Ik ga dinsdag op vakantie naar Zeeland met mijn man. Ik wil wat dorpjes en stadjes gaan bekijken. Wat zijn in Zeeland de 'Must See-s' aan plekken, parken, bezienswaardigheden, mooie natuur etc.. ? Wat raden jullie aan uit eigen ervaring of verhalen van anderen? Ben benieuwd, bedankt alvast !
Goes is leuk om te winkelen. Er is een heel eluke kinderboerderij/speeltuin waar je gratis in kunt; de Hollandse hoeve. Is echt heel erg leuk ook voor ouedere kinderen want je kunt er bijv met touwen over het water slingeren en er is een knutselhoeve waar je oa kaarsen kunt maken. Middelburg ook n gezellige stad. Je kunt daar een leuke rondvaart doen. Er is een kinderatracctieparkje; mini mundo. En een leuke kinderboerderij en speeltuin. In Vlissingen is een mooie boulevard met leuke strandtenten. Verder heb je het Arsenaal als attractie in Vlissingen. Voor slechte dagen is er een indoor speelgedoe, Bambino. Het is erg leuk om met de fiets het pontje te nemen in Vlissingen, naar Breskens aan de overkant. Daar is ook een hoop te doen. Het Zwin bijv, een vogelpark. Verder is er nog het Veerse meer met een hoop leuke kleine strandjes. Maar voor het echte strand moet je toch in Zoutelande zijn.
Zierikzee op Schouwen Duiveland is leuk, mooie haven leuk om te in rond te wandelen, je kunt de dikke toren beklimmen. Brouwersdam is ook leuk om naar het strand te gaan. De domeinen op schouwen duiveland zijn mooi om te wandelen, is een bos/duin gebied. Je kunt er bij westenschouwen in. Ligt er ook een beetje aan waar in Zeeland je bent, haha. Als je in Zeeuws Vlaanderen bent, is Zierikzee wat ver. Goes vind ik trouwens ook een leuke stad, je kon ook altijd leuk lunchen in het stadhuis.
Wat leuk, dankjullie! We gaan naar een huisje wat net nog bij Renesse valt dus binnen zo'n dertig minuten moet elk plekje in Zeeland hopelijk wel te doen zijn Zijn er nog meer tips?
Zierikzee is wel heel klein hoor... Goes is inderdaad wel aardig om te winkelen maar het is geen Rotterdam ofzo... Wat vinden jullie leuk om te doen? Als je echt goed wil winkelen en een hele dag je ergens wilt vermaken dan zou ik voor een dagje antwerpen kiezen. Daar zit je binnen 5 kwartier en heb je echt heel veel te doen! Als je naar het strand wil inderdaad naar de Brouwershaven. Er is een nieuw strandpark net geopend tussen renesse en ouddorp: 'werelds aan het strand' echt een te gekke strandtent ala ibiza-achtige stijl, echt heel gaaf. Wel reserveren zowel voor eten als drinken.