Zwanger maar nog niets te zien op de echo??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sabah, 3 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sabah

Sabah Lid

24 okt 2014
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Dames,

Op 25 september heb ik een miskraam gehad wat een week deed doorbloeden. Nu heb ik een week geleden een zwangerschapstest gedaan en bleek ik opnieuw zwanger te zijn 1-2 weken stond er op de glearblua test. Gister nogmaals een zwangerschapstest en daarop zag ik ook zwanger en stond er 2-3 weken.. Vandaag heb ik een echo gehad en ze zag nog niets.. De gynaecoloog zei dat dit nog niks wilt zeggen.. Ik heb bloed geprikt en krijg eind van de middag de uitslag wat denken jullie hierover?? hoop op reacties..

Groetjes

2. Ipje

Ipje Lid

27 mei 2014
    64
    0
    0
    Het kan nog te vroeg zijn om iets te zien, je bent pas 5 weken zwanger dus. Ik had destijds bij die termijn ook een echo en daar was alleen een vruchtzakje op te zien. Ik moest toen twee weken later terugkomen en helaas was er toen nog steeds niks te zien, een MA dus, maar 5 weken is echt nog heel vroeg hoor. Je HCG bouwt zich blijkbaar wel op dus dat is een goed teken....succes, ik duim voor je!

3. shiirley

shiirley Bekend lid

7 jul 2014
    525
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    kan best hoor ik heb achter af gezien met 4 weken 2 dagen een echo gehad bij mijn dochter. ik wist namelijk helemaal niet hoe ver ik was. er was niks te zien en bbz was uit gesloten. met 5 weken mocht ik nog eens naar de gyn toen was er enkel een kleine holte te zien 2 weken later weer een echo en toe zat daar een mooi beebje met een mooi kloppend hartje ! inmiddels is mijn dochtertje alweer 2 :D

4. Sabah

Sabah Lid

24 okt 2014
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jij had dus wel een vruchtzakje ik helemaal niets vandaar.... ik heb bij de vorige op 4 weken en paar dagen een 1ste echo gehad en daar konden wel iets zien lig een vruchtzakje of iets wat er op leek op 5 weken was er een kloppend hartje te zien.. en nu ben ik 5 weken en niets te zien vind dat best vreemd maar ja we wachten rustig af....bedankt voor je reactie :)

5. Sabah

Sabah Lid

24 okt 2014
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik lees dat je met 5 weken terug bent gegaan voor weer een echo en enkel een klein holte bij mij zie je gwn helemaal niets terwijl ik al 2 test heb gedaan de laatste was gisteren... blijft vreemd maar we zullen afwachten bedankt voor jou reactie :)

6. shiirley

shiirley Bekend lid

7 jul 2014
    525
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    misschien ben je gewoon wat minder ver ? stel je bent 4.5 kan het volgens mij best dat je nog niks ziet ;) en dat scheelt maar 2 daagjes met 5 weken :)

7. jes12

jes12 Bekend lid

2 jan 2014
    888
    91
    28
    Je hebt op 25 seltember een miskraam gehad, in het gunstigste geval heb je 2 weken daarna al een eisprong gehad en dan zou je nu dus net 4 weekjes zijn.
    De kans is ook heel groot dat je pas 3weken naar je miskraam een eisprong gehad hebt zeker omdat je ook nog een week gebloed hebt.
    Dan zou je nu dus net 3 weekjes zwanger zijn.
    Ik vind die cb testen niet zo betrouwbaar bij mij stond er met 7 weken nog steeds 2-3 weken dus..

8. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    hier ook gehad met de eerste echo met 6 weken. niks te zien.
    echo de week erop wel een vruchtje te zien, maar heel wazig beeld. bleek een gekantelde baarmoeder te hebben en uk zat net op een plek waar ze amper beeld hadden.

9. Ly1

Ly1 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.148
    3
    38
    Drenthe
    Hier een echo gehad met 5,4 weken en was alleen een voorbereidende baarmoeder te zien had ook een echo ivm mk tussen mijn zwangerschappen in ... Nog geen vruchtje of vruchtzakje oid... En kijk eens aan, ben nu alweer bijna 19 weken.. Snap je zorgen hoor ik dacht of het begint net of het is afgebroken en het is al weg maar gelukkig 2 weken later een kloppend hartje gezien

10. Sabah

Sabah Lid

24 okt 2014
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames ,

Bedankt voor jullie reacties! erg lief! de gynegeloog heeft gebeld en gaf aan dat ik zeker wel zwanger was wat ik overgens al wist en ik had 200 hcg in me bloed.... ze zei dat ik nog wel erg pril zwanger ben... vandaar dat we niks zagen op de echo... ik voel me wel erg zwanger !! volgende week nog maar eens bloed prikken en een echo maken.... spannend hoor!!!

11. Sabah

Sabah Lid

24 okt 2014
    26
    0
    0
    NULL
    NULL

Ik heb vorige week de cb test gedaan en toen stond er 1-2 weken gisteren weer een test toen stond er 2-3 weken zondag weer een test doen en dan moet er 3 + staan mijn hcg moet dan gestegen zijn anders is het denk niet goed snap je wat ik bedoel er kan nu niet weer 2-3 weken staan ik vind ze wel erg betrouwbaar. test gaat tot 3+ meid vandaar dat jij bij 7 weken nog steeds 3+ zag staan

12. jes12

jes12 Bekend lid

2 jan 2014
    888
    91
    28
    Ja dat weet ik ook maar bij mij ging die nooit verder als 2-3 weken heb nooit 3+ gehad dat bedoelde ik!
    Maar fijn dat de uitslag van je bloed goed was.
    Veel succes volgende week met de echo wachten kan lang duren dan he!

13. Hannah1989

Hannah1989 Fanatiek lid

11 jan 2014
    1.269
    16
    38
    Gefeliciteerd!
    Hopelijk bij de volgende echo een mooie baby te zien!

14. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    Bij mij heeft de clearblue twee weken lang 1/2 aangegeven en toen twee weken lang 2/3.
    Wat natuurlijk best kan, aangezien 1/2 in principe twee weken zijn, en 2/3 ook.
    Hij kan dus best over een week 2/3 bij jou aangeven, en dan nog kan het gewoon goed zijn en kloppen.

Gefeliciteerd in ieder geval, cheers (met appelsapje) op een gezonde zwangerschap.

15. Sabah

Sabah Lid

24 okt 2014
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow ik heb wel 3+ gehad dus vandaar dat ik straks benieuwd ben wat de test aan gaat geven. ik mag maandag weer een bloedtest doen en krijg dan weer een echo spannend hoor.

16. Sabah

Sabah Lid

24 okt 2014
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    fijn dat je dit door geeft anders had ik straks een behoorlijke stress haha:)

dankjewel voor je reactie.

17. Sabah

Sabah Lid

24 okt 2014
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    dankjewel meid jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap.;)

Deel Deze Pagina