Kun je wel een TP krijgen als je een vaginaal schimmeltje hebt opgelopen? Kliniek is nu alleen te bereiken via het spoednummer, maar ik dacht ik vraag het maar ff aan jullie. Morgen krijg ik mn TP, tenminste, als dat gewoon door kan en mag gaan als je een schimmeltje hebt. Weten jullie hier meer over? En kun je eventueel een bommetje tegen het schimmeltje krijgen als je ook progesteron gebruikt of kun je dat niet beiden tegelijk gebruiken?
Niemand? Net toch maar geprobeerd te gaan bellen, maar niemand neemt op. Heb alle verschillende nummers geprobeerd te bellen, ook de spoedlijn, de gsm van 1 van de dokters maar niemand is te bereiken. Dacht moet maar ff bellen want als je geen TP bij een schimmeltje mag, dan zou ik misschien nu straks bij de apotheek een 'bommeje' kunnen ophalen zodat de TP sowieso door kan gaan... Ik begin te stressen.
hoop dat er snel iemand je iets meer kan vertellen, dit is killing. Helaas kan ik niets voor je betekenen. *knufff*
Misschien de huisartsen post bellen? (Al is dat misschien niet helemaal de goede plek voor die vraag)
Thnx dames Nadat ik mijn wanhopige 'de kliniek neemt de telefoon niet op'-bericht belde de arts mij terug. Handig die nummer herkenning. Ik moest een anti-schimmelcapsule halen en dan gaat de TP morgen gewoon door. Pff nog een behoorlij karwei om in idioot NL in het weekend zo'n ding te regelen (ondanks dat ik nog geen 100 meter van een ZH vandaan woon). Maar ik heb dat ding!! Net om 16.00 uur mn Progesteron naar binnen gegooid en ik doe over een kwartier straks de anti-schimmel zodat het goed kan inwerken en niet elkaar in de weg zit!! Morgen de TP, zal wel pijnlijk zijn met die schimmel, maar goed, tis voor een goed doel!! Maar nu eerst ff een bak ijs halen. heb zin in Ben en Jerry's.
Ben ik weer!! Inmiddels 2 4cellige emmy's in mijn buik. DE TP deed echt veel pijn, mochten jullie iemand hebben schreeuwen vanuit het oosten, dat was ik. Echt 1 tip: laat geen eendenbek in je vagina proppen als je een schimmeltje hebt Maar goed, lekker belangrijk!! Ik heb nu twee hele mooie emmy's in mn buikje!!