Hallo allemaal, 3 maanden geleden ben ik bevallen van mijn zoon. Het is mijn tweede kindje. Hij heeft een week borstvoeding gehad en ik ben gestopt, omdat het ten koste ging van mezelf. Nu blijkt dat hij een koemelkallergie heeft en voel ik me schuldig dat ik met de bv ben gestopt. Ik wil het een kans geven om te relacteren. Ik ben vandaag begonnen en geef mezelf een week om het op gang te brengen. Heeft iemand tips of zijn er andere ervaringen?
Als je het echt kans van slagen wil geven moet je zoveel mogelijk aanleggen óf kolven. Het liefst elke 2 a 3 uur en als het kan ook 's nachts een keertje. Het hoeft niet eens persé een half uur ofzo. Vaak en dan 10 min. heeft meer effect dan minder vaak en een half uur. En inderdaad even een week aankijken, het kan even duren namelijk. Als je echt kans van slagen wil geven zou je natuurlijk ook ern lactatiekundige kunnen raadplegen. Dan heb je ook de goede begeleiding. Is het je bedoeling je kindje ook aan de borst te krijgen of afgekolfd in een flesje te gaan geven?
Als ik jou was zal ik een medela kolf symphmy huren die is krachtiger en proberen zoveel mogelijk aan te leggen en te kolven het is even nikkelen maar als het eenmaal gelukt is zal je blij zijn. Geduld is belangrijk! Succes