Royal dragon zeker weten! Wij zijn hier 2 jaar terug nog samen geweest, en ik wil niet meer anders. Ik kan niet wachten tot de tijd dat wij hier met onze zoon heen gaan volgend jaar! Het is voor kinderen helemaal geweldig. Ik zag dat je schreef dat dit boven budget was en dat je graag bij dreizen boekt, doen wij ook altijd maar ik hoor de laatste tijd veel goede dingen over kras en volgens mij scheelt het wel in prijs. Ik zou het voor dit hotel echt een kans geven!
Hotel Voyage Sorgun (Side) Hotel Asteria Sorgun (Side) (ligt langs het bovenstaande hotel) Een stuk goedkoper, wat minder van deze tijd (kamers zijn bv. niet supermodern) is hotel Grand Seker in Evrenseki (Side) Prijs/kwaliteit is daar uitstekend.
Zijn net terug van Blue Wave! Erg leuk en centrale plek! Wel wat herrie sávonds maar ook wel gezellig En goedkoop! Het is officieel 3 sterren maar zeker 4/5 waard! Niet ziek geworden van vlees enzovoort. Is een all inclusive
Wij zijn vorige jaar en dit jaar 2 weken lang naar Miracle Resort in Lara geweest, prachtig hotel, kindvriendelijk, zeer luxs, lekker eten, alles is netjes verzorgd / kamers/tuin! Volgend jaar willen we of naar Royal Wings, of weer naar Miracle, maar ben helemaal verliefd op Miracle❤ En het is een ULTRA ALL INCLUSIEF Hotel.
Wij hadden een familiekamer in een hotel, 1 aparte slaapkamer Sylvano sliep in de woonkamer ging prima! Hadden wel een balkon waar we de hele avond zaten. En anders gingen we me babyfoon naar beneden
Wat ook goed is en niet duur is Granada Luxery resort en Spa in Alanya. Mijn ouders zitten er nu en wordt erg veel dingen gedaan ook voor kinderen.