BV voor meer dan drinken alleen

Discussion in 'Borstvoeding' started by B en N, Apr 11, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. B en N

B en N Fanatiek lid

Sep 13, 2007
    2,532
    0
    0
    Dat borstvoeding voor meer dan alleen voeding is weten de meeste, voor ontstoken oogjes werkt het erg goed maar ook voor bijvoorbeeld exceem.

Maar vandaag heb ik nog iets "ontdekt" waarvoor BV perfect geschikt is.

Korte uitleg;
    Ons meisje is 10,5 maand en toch wel tjha hoe zal ik het zeggen een beetje lui. Kruipen vind ze niet nodig maar ook een poging doen tot staan zit er niet in. Als je haar optilt om te laten staan kromt ze haar beentjes zodat ze weer op haar billen terecht komt.

We proberen van alles om haar te stimuleren om iets meer te gaan bewegen maar het meeste resulteert in een beebje wat op haar buik blijft liggen en erg boos/verdrietig wordt niet echt leuk dus.

Zojuist in haar kamertje haar weer op de grond gelegd aan de ene kant van de kamer terwijl ik met wat speeltjes aan de andere kant ging zitten om haar te stimuleren naar mij toe te komen. Helaas zonder resultaat nouja het resultaat zoals ik hierboven schreef boos en verdrietig maar dus niet het gewenste.

Toen dacht ik, ik zal eens proberen mijn troef uit de kast te halen, dus hup t-shirt uit bh los en zorgen dat Jamila haar eigen melk fabriek zou zien, en die zag ze snel ;). Eerst werdt ze boos omdat ze er niet bij kon (ze lag nog steeds aan de andere kant van de kamer).

En ja hoor, al snel had ze een manier gevonden om zich voort te bewegen (nouja eigenlijk achter uit) al buikschuifend begon ze te bewegen maar helaas ging ze nog verder naar achteren. Ik bleef haar roepen en liet haar meerdere malen de fabriek zien. Uiteindelijk bedacht ze zelf dat als ze met haar kont naar mij toe draaide ze om die manier al achteruitbuikschuifend (galgje spelen?;)) zich naar mij toe kon bewegen.
    Binnen enkele minuten had ze het voor elkaar om bij te komen.

Uiteraard was ik helemaal trots en kreeg ze haar beloning; een paar lekker slokjes melk.

Daarna is ze redelijk "uitgeput" in haar bedje heerlijk in slaap gevallen.

Dit gaan we zeker vaker gebruiken om ons meisje te laten bewegen :-D

Zo zie je maar dat wederom BV voor veel dingen uitermate geschikt is!!

Groetjes een (ookal is het misschien voor andere iets heel kleins voor ons was dit toch wel een redelijk grote mijlpaal) trotse mama!

2. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

Sep 18, 2007
    1,397
    3
    0
    Hihi, wat leuk!
    Stom he, je weet gewoon dat ze dingen best al kunnen, maar ze vertikken het gewoon omdat ze denken: tja, waarom eigenlijk!?

3. Alita

Alita Niet meer actief

Hahahaha GEWELDIG!!!!!!

Ja echt leuk je verhaal, moet ik ook maar eens proberen als ze iets niet wilt...hahahaha

4. allwoman

allwoman VIP lid

Jan 29, 2008
    5,589
    0
    0
    bezig bijtje
    hahah leuk hoor!

5. Boney

Boney VIP lid

Dec 23, 2006
    16,784
    0
    36
    hihi... Grappig zeg. Wat ze al niet over hebben voor een slokje mama melk! Voortaan gewoon topless door het huis lopen. Dan loopt ze je over een maand achterna ;)

6. B en N

B en N Fanatiek lid

Sep 13, 2007
    2,532
    0
    0
    Ja volgens mij is ze tot heel veel instaat voor die slok melk ;)

Al doe ik het niet te vaak misschien 1 x in de paar dagen ookal is het nog zo leuk ik wil ook weer niet dat ze het idee heeft dat ze er persee iets voor moet doen anders denkt ze straks nog bekijk het maar met je melk heb geen zin in al die moeite ;)

Maar het blijft grappig om te zien hoe ze je borst echt herkend en echt wil hebben.

7. B en N

B en N Fanatiek lid

Sep 13, 2007
    2,532
    0
    0
    Oeps 2 x

8. linda26

linda26 Bekend lid

Dec 11, 2007
    760
    0
    16
    Haha!! Wat leuk zeg!
    Zo zie je maar weer waar het allemaal goed voor is! Knap van haar hoor!

9. haha grappig, zo zie je maar hoe graag ze bv wil haha

Share This Page