Ik wil graag zo'n mooie sticker met een kinderrijmpje halen voor op de babykamer. Nu heb ik een site gevonden. woordsticker.nl. Is die goed en betrouwbaar? Weet iemand anders nog andere online winkels waar ik woordstickers kan kopen? Misschien nog betere winkel dan woordsticker of goedkoper?
Hai Ellen, Ik heb bij woordsticker.nl de sticker Slaap Kindje Slaap vandaan en het vorige week op een rood canvas doek geplakt en het is erg mooi geworden. De site is betrouwbaar en ik heb nergens die sticker goedkoper kunnen vinden. Ik kan het je zeker aanraden. groeten, marykay
Dat is fijnom te horen! Dankjewel. weet ik dat ik daar in iedergeval veilig kan bestellen. Leveren ze ook een beetje snel?
Ja ze leveren ook snel. Ik had 'm in maart al besteld en het plakklusje echt bewaard voor tijdens mijn verlof. Bij de bestelling krijg ik er wel een onder voorbehoud dat het een weekje langer kon duren omdat ze hoogzwanger was. Maar ik denk dat ze iets later is bevallen, want ik had 'm na een paar dagen al binnen. Nu moet ze zeker al bevallen zijn ; )
Ik heb ook de 'slaap kindje slaap' besteld, kreeg van de week een mailtje dat 'ie maandag op de post ging! Ben benieuwd morgen...leuk. Ben van plan om 'm tegen de muur aan te plakken, maar een canvasdoek geeft misschien een wat leuker 3D effect...
Nog 2 voordelen van canvas je kan 'm mee verhuizen en je kan zittend en plat plakken. Toen ik bezig was dacht ik echt jee je zou dit op de muur moeten doen, je moet letter voor letter erop wrijven en het schaapje streepje voor streepje. Je krijgt volgens mij echt lamme armen als je het op de muur doet. Heb je ook de grote sticker besteld van 50 bij 70 cm? Veel plezier ermee!
Oh, nu ga ik zeker voor de canvasdoek....dacht dat het 1 grote sticker was...(hmmm heb mezelf niet goed geinformeerd van tevoren blijkt wel weer) Bedankt voor de tip! Ik heb inderdaad ook die maat...met grijs/zilverkleurige letters... Ik heb de getekende schaapjes (zie zagen zo leuk sullig uit vond ik )...je kon ook kiezen voor het woord 'schaapje' met cursieve letters geloof ik...wil de sticker schuin boven het ledikantje gaan hangen...
Weet iemand waar wandstickers te krijgen zijn. Dan bedoel ik geen woorden maar figuren. Bv een bloem ofzo. Vind ik ook heel mooi. Alvast bedankt.
HOi Ellen, De aller goedkoopste die ik tegen ben gekomen is: twinkle-lights.nl Echt de moeite waard om te kijken! Vind haar echt super goedkoop, en erg leuke stickers te koop! Succes!!
ik heb ook een sticker besteld bij woordsticker.nl dus ik hoop dat het wel betrouwbaar is hahaha. ik heb het volgende gdichtje besteld ik vondt hem zo lief. ogen als sterretjes een mensje heel klein je gedachten nog verretjes wat zijn wij gelukkig jou pappa en mamma te zijn. liefs
Ik raad ook twinkle-lights aan, heb er zelf ook een paar stickers gekocht en is echt stukken goedkoper dan anderen.
Ik heb het ook bij woordsticker vandaan en het helemaal niet duur. was 25 euro kwijt inclusief verzendkosten
ik heb het zelf rood geverfd met een tubetje acrylverf en een verfroller. Dit heb ik samen met het canvasdoek gekocht bij een kunstschilderzaak. Ik heb net even gekeken bij twinkle-lights en zijn inderdaad ook erg leuk en goedkoop. Vooral Dikkertje Dap en Alle eendjes zwemmmen zijn erg lief. Ze hebben ook slaap kindje slaap, maar bij woordsticker vind ik de schaapjes leuker en is de sticker groter ik ben er nog steeds blij mee. Je gaat toch even kijken of je niet goedkoper uit kon zijn ook al kan ik er niets meer aan doen.
Ik heb mijn sticker ook via woordsticker.nl. Ik ben er erg blij mee Ik heb de sticker van twinkle twinkle little star en die heb ik op een mdf plaat geplakt (foto in album)