Wie heeft er tips?!

Discussion in 'Zwangerschap' started by crazymama, Aug 7, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. crazymama

crazymama Lid

Jul 11, 2012
    47
    0
    0
    baarn
    Ik heb echt enorm veel last van pijnlijke borsten kan mijn shirts amper meer verdragen begint echt enorm vervelend te worden weet er iemandmisschien of ik hier wat aan kan doen ? Liefs jolanda

2. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis

Lekker binnen zitten in je blote voorgeven of misschien een hemd aan zonder bh?

3. topper12

topper12 Niet meer actief

Extra zachte en wijde shirts kopen of een heel strak hemdje zonder bh wil ook wel eens helpen.

4. watwordhet

watwordhet Actief lid

Feb 27, 2012
    200
    0
    0
    genieten van ons manneke
    maas en waal
    misschien van die pads in je beha doen, die zijn natuurlijk wat zachter dan stof??

5. saartje1982

saartje1982 Fanatiek lid

Mar 2, 2012
    1,324
    0
    0
    Draag je al zwangerschaps-bh's? Ik had ook hele veel last van mijn bosten, maar sinds ik die bh's draag gaat het heel goed.

6. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

Nov 18, 2011
    2,497
    2
    38
    Ik merk dat ik het minst last heb als ik of een padded bh met een beetje een lift heb (dan hangt het niet zo in de stof zal ik maar zeggen, maar worden ze een beetje ontlast), of als ik een strak hemd aan heb zonder bh. Zo'n corrigerend ding van de hema bijvoorbeeld.

7. ukkie11

ukkie11 Actief lid

Dec 18, 2010
    256
    0
    0
    ik heb er ook enorm last van, kan niks velen. Heb nu meegroei bh`s gekocht bij de hema en dat is echt een verademing wil ze nooooit meer kwijt hahah.

ze zijn maar 9,95 dus het proberen waard.

succes x

Share This Page