Wie heeft dit nog meer gehad?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door elfje82, 7 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elfje82

elfje82 Actief lid

12 jul 2011
    180
    1
    16
    NULL
    NULL
    Hoi meiden.

We zitten in de stress hier.

Vorige week woensdag kreeg ik opeens bloedingen,Was 6 weken zwanger.Het werd steeds erger ook wat lichte buikkrampen erbij.
    Ik heb de verloskundige gebeld en die zij dat het om een miskraam ging.
    We waren natuurlijk hartstikke verdrietig.
    Ik heb de hele week bloeding gehad met wat stolsels en 2 dagen wat lichte krampen.Krampen nu helemaal weg en het bloeden word minder.
    Gisteren konden we komen voor een echo of alles weg was.
    Maar op de echo was een kloppend hartje te zien!!!Het kindje zou nu 7.2 weken oud zijn!Het hartje klopte goed.Waar de bloedingen vandaan komt kan ze nog niet zeggen.Het is nog wel onzeker of het goed blijft gaan.Vind het zo spannend!

Wie herkent dit of heeft dit ook meegemaakt?

Liefs

2. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Wat een wonder zeg!

Maar was je baarmoeder verder ook goed? Geen cystes te zien of zo??

3. Steffie2211

Steffie2211 Actief lid

26 apr 2012
    168
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan je hier helaas geen antwoord op geven maar wil je wel even heel veel succes wensen!!

Je hoort trouwens ook wel eens verhalen over een tweeling...
    Waarbij de 1 het niet redt en afgestoten wordt terwijl de andere lekker blijft zitten...

4. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Dat zou ook heel goed kunnen, waarschijnlijk dat het een tweelingzwangerschap was.

5. elfje82

elfje82 Actief lid

12 jul 2011
    180
    1
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reactie,s!

Er waren nog wel wat kleine bloedingen te zien.Maar verder had ze het niet over cystes ofzo.
    Misschien dat het een tweeling is geweest?Geen idee.Er zat naast het kindje een soort weefseltje zei ze.dus het zou kunnen.
    Waar moeten anders die lichte krampen zijn geweest vraag ik me af.
    Ik hoop zo dat het goed blijft gaan!

6. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Het is lastig .. Je hoort wel meer verhalen over bloedingen tijdens de zwangerschap en dat hoeft niks te betekenen.. Ik had het helaas bij 14 weken, dag erna was alles goed maar week erna wat het alsnog mis.. Het kan idd ook een tweelingzwangerschap geweest zijn.. Tis ff spannend meid! Duim voor je dat het allemaal goed blijft gaan :)

7. Lady7

Lady7 Niet meer actief

het is heel stressvol, ik heb meerdere bloedingen gehad tijdens mijn zwangerschap. Zei de verloskundige ook dat ze dacht dat t een miskraam zou worden.. ik heb nu een prachtig meisje :)

1 op de 5 vrouwen heeft bloedingen tijdens de zwangerschap. Ze zeggen dat het niet erg is, zolang je maar geen krampen krijgt. dit had ik wel en hoeft dus blijkbaar geen miskraam te worden.. stuur me gerust een pb als je meer wil weten :)

8. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Hee deerne, dikke knuf vanaf hier en ik duim voor je !! xx

9. elfje82

elfje82 Actief lid

12 jul 2011
    180
    1
    16
    NULL
    NULL
    Hoi Lady7,

Het is inderdaad erg streesvol.
    Ik durf nu gewoon niet te blij te zijn,ben bang dat het alsnog mis gaat.
    Ik had ook 2 dagen last van kramp,maar had verwacht dat het erger zou zijn met een miskraam.
    Hoelang heb jij bloedingen gehad?En wisten ze bij jouw waar het vandaan kwam?

10. Megan82

Megan82 Actief lid

30 jun 2009
    210
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil je heel veel sterkte wensen met wachten, want wat duurt dat dan lang hè?

Mijn ervaring van mijn zwangerschap die wel goed is gegaan is dat ik de hele zwangerschap meerdere bloedingen heb gehad. Bij een van de eerste echo's zagen ze iets zitten naast de baby en ik vroeg wat het was. heel leek een vruchtzakje........

na mijn bevalling bleek er een placenta in mijn placenta te zitten (zo'n 10 bij 10 cm) welke waarschijnlijk de oorzaak van de bloedingen is geweest. Dit kan dus ook en het hoeft dus niet verkeerd te gaan!

Hou hoop hoor!

11. elfje82

elfje82 Actief lid

12 jul 2011
    180
    1
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de lieve reactie,s!
    We blijven positief en houden de moed er in!

Megan,dat kan ook nog wat jij zegt.De verloskundige zag gisteren naast het kindje ook een soort weefseltje zit.het zou kunnen dat dat een vruchtzakje is geweest

Deel Deze Pagina