Hallo allemaal, ik ben hier nieuw en wil graag een aantal dingen kwijt. ik ben nu al een half jaar gestopt met de pil, die ik overgins voor 2 maanden heb gebruikt. sinds deze maand 3 daggen na mijn eisprong had ik ineens heel erg last van mijn onderrug en steken in mijn lies. Daarnaas had ik ook steken in mijn borsten. dit heeft 1,5 dag geduurd. Maar ik heb nu nog steeds gevoeliger borsten. wat zou dit betekenen en wie van jullie heeft het ook gehad? Zou dit een innestelling zijn? Greetz Klaasje1
Komt mijzelf niet echt bekend voor, dat over de borsten wel, maar voor de rest leek het bij mij net of ik griep had of zo Anders doe je eens een testje, dan weet je het zeker Zal ook voor je duimen, laat je het ons weten?
Dankjewel dames ik laat het jullie indergeval wel weten, alleen is het nu niet een beetje te vroeg om te testen?
Symptomen klinken naar zwangerschap, maar je lichaam kan je goed voor de gek houden en vaak beginnen ze toch wat later hor. En testen zou kunnen vanaf 6 dagen voor je NOD, maar is niet aan te raden aangezien het eventueel niet kan doorzetten en je dan toch ongi wordt (ik geef je nu wel dit advies, maar heb zelf wel 6 dagen vooraf getest en zag een heeeeeeeeeeele lichte, vage streep, waardoor ik daarna nog 2 keer getest heb. Dus de fabrikanten hebben genoeg geld aan me verdiend ) In ieder geval duim ik voor je! Liefs Vaam
Ik hoop het ook, wil zo graag kinderen. nu beginnen mijn borsten op de dag steeds gevoeliger t worden met name het rechter borst. De aders zijn ook steeds meer zichtbaarder. vooral in de ochtend. ik laat het jullie wel weten, ik durf nu nog geen test te doen . ben bang dat het negatief zal worden..