gestopt met bloeden is het dan klaar?

Discussie in 'Miskraam' gestart door ettol, 25 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ettol

ettol Actief lid

21 aug 2013
    233
    56
    28
    Dag dames,

Het is nu 3.5 week geleden dat we het vreselijke nieuws hoorde bij de nekplooimeting dat het hartje van ons zo gewenste kindje niet meer klopte. Een week later moest ik naar ziekenhuis om daar met behulp van veeeeeel porties cytotec het kindje er uit te laten komen. Dat lukte eindelijk na 30 uur...ik was nog niet schoon, maar mocht wel naar huis.
    Nu heb ik geen afspraak gekregen voor een nacontrole. Het bloeden is na 2 weken gestopt en kan ik dan aannemen dat alles ok is of zal ik toch nog bellen om een controle te laten doen? Wat zijn jullie ervaringen en wat raden jullie mij aan?

Ik vind het namelijk wel raar dat ik niet standaard een controle afspraak heb gekregen.

dankjewel!

2. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.825
    19.149
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Zelf zou ik het toch fijn vinden als er voor de zekerheid nog een inwendige echo gedaan wordt. Ik zou hier gewoon even voor bellen. In de meeste gevallen zul je gewoon schoon zijn, als het bloeden is gestopt.

3. GeoLilly

GeoLilly Bekend lid

2 aug 2013
    796
    0
    16
    Vrouw
    België
    Ik zou toch nog vragen om een controle-echo. Dan weet je tenminste zeker dat er geen "restjes" zijn achtergebleven en dat alles schoon is.
    Veel sterkte met jullie verlies!

Deel Deze Pagina