Hoi Ladies, Ik voel me niet anders dan anders. We hebben wel een ei gehad en die bewuste dagen ook flink geklust. Waarschijnlijk ben ik dus niet zwanger geraakt. Ik vraag me af of er dames zijn, die van te voren ook helemaal geen veranderingen opmerkten, maar toch zwanger waren?
ik voelde van onze 1ste ook nix behalve griepperig maar verder nergens last van begon met de 7de week wel heel erg misselijk enzo te worden
hoi ik ben nu 5 weken en 5 dagen zwanger en voel nog steeds eigenlijk niks, ja iets moeer maar als ik niet zou weten dat ik zwanger zou zijn zou ik het niet daaraan gemerkt hebben. groetjes
Ik voelde ook niets, ging zelfs testen om een vriendin te bewijzen dat het deze maand echt niet raak was. Wel positief uitgevallen dus! Dit, terwijl ik de maanden ervoor steeds dacht symptomen te voelen. Zegt dus helemaal niets!
Ik heb niets gevoeld en geloofd ook niet dat ik zwanger zou zijn. Mijn man daarentegen was er wel van overtuigd..... Ik heb dan ook vol verbazing naar de test gekeken die dus WEL ZWANGER aan gaf.... Het was mijn eerste maand na het stoppen met de pil, geen idee dus hoe mijn cyclus zou zijn....
Ik voelde ook niets, was wat vermoeider bij het sporten, maar dacht dat het astma was, tot 3 dagen later...... Zwanger!!
Bij de eerste voelde ik helemaal niets tot een week of 7. Bij deze zwangerschap had ik heel vroeg al pijnlijk borsten. Het kan dus alle kanten op.