Wie heeft er (veel) genaaid voor de babyuitzet?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Jiska, 12 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    een beetje genaaid, beetje geknutseld, maar hier het knipjesbord dat ik voor mn dochter heb gemaakt dit weekend, ben er best een beetje trots op :)

2. Laupa

Laupa Actief lid

28 mei 2010
    218
    0
    0
    NULL
    Eindhoven
    Loesje, daar mag je zeker trots op zijn, hij is super leuk!:)

3. Laupa

Laupa Actief lid

28 mei 2010
    218
    0
    0
    NULL
    Eindhoven
    Ik ben gisteren met een vriendin naar het stoffenspektakel in Eindhoven geweest en heb heel veel leuke stofjes gekocht, dus ik kan vooruit :D
    Gisterenavond heb ik deze opbergzak voor mijn zoontje zijn speelgoed gemaakt. Het is van geplstificeerd katoen, dus super sterk:)

4. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    wauw! wat leuk! leuke kleurtjes ook.

wil ook graag nog n keer naar zo'n stoffenspektakel, maar eens even in de gaten houden.

ik zit al een poos te struinen op internet, maar kan t niet vinden, ik zoek een simpel patroon voor een overslagjurkje in maat 80. dus als iemand iets weet. heb er wel 1 gevonden in maat 68, maar heb dus geen idee hoe je zoiets groter maakt...

5. BabygirlM

BabygirlM Bekend lid

18 sep 2011
    781
    0
    0
    Op dit moment geen werk, dus ik geniet nog lekker
    Wat super leuk Laupa! En jouw knipjesbord is ook leuk geworden, Loesje:) leuke stof heb je ook gebruikt, vooral die blauwe, echt super!:)

Laupa, is die opbergzak van stof *geplastificeerd katoen* gemaakt? Of heb je nog iets 'tussen/in' de stof om het te verstevigen? Super leuk in ieder geval:D

6. Laupa

Laupa Actief lid

28 mei 2010
    218
    0
    0
    NULL
    Eindhoven
    De buiten en binnenkant zijn van geplastificeerd katoen, daartussen heb ik ook wat zitten. Hoe het heet???? Geen idee :(
    Maar het zorgt inderdaad voor wat meer stevigheid, vooral met zo'n grotere zak is dat wel fijn. Voor kleinere maatjes is het niet nodig, dat geplstificeerde katoen is van zichzelf al heel stevig.

7. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.147
    8.879
    113
    Fiberfill?

En ik blijf erbij: ik wil ook een borduurmachine! ;)

8. clauzoe

clauzoe Actief lid

10 okt 2011
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sluit me helemaal bij je aan.
    Had er al eens voor gespaard en uitgezocht.
    Maar toen kreeg ik toch een ingeving dat ik de badkamer beter eerst kon opknappen wat achteraf wel een heel goddelijke besluit was.
    Maar toch deed het zeer ;)

9. Laupa

Laupa Actief lid

28 mei 2010
    218
    0
    0
    NULL
    Eindhoven
    In deze zak heb ik geen fiberfill gebruikt, maar ik denk dat dat ook wel kan. Wat ik er tussen heb gedaan is een dikke stof, volgens mij wel iets van katoen, maar een beetje bobbelig. Ik zal straks wel eevn een foto ervan maken, misschien dat iemand dan weet hoe het heet ;)

10. BabygirlM

BabygirlM Bekend lid

18 sep 2011
    781
    0
    0
    Ik vroeg me al af hoe die zo rechtop bleef staan, haha:p Ik zat er zelf ook aan te denken om zo'n soort opbergzak te maken, maar had geen idee hoe, dus had ik een zak gemaakt voor aan de box. Zoiets is misschien wel leuk/handig voor erbij of voor op m'n dochter d'r kamertje, dus als iemand de naam van die stof weet, roept u maar:D:D

11. BabygirlM

BabygirlM Bekend lid

18 sep 2011
    781
    0
    0
    Up! Hebben jullie nog wat leuks gemaakt/genaaid, ik vind het altijd zo leuk om nieuwe creaties te zien!:)

12. Karen79

Karen79 Actief lid

21 feb 2011
    287
    0
    0
    Wat een stilte hier! (Roept de meelezer die nooit schrijft...)

Ik heb laatst nog labeldoekjes gemaakt. Verder ook nog een paar dingen maar die foto's staan nog niet op mijn laptop...

13. Karen79

Karen79 Actief lid

21 feb 2011
    287
    0
    0
  14. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
  15. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.147
    8.879
    113
    Aankleedkussenhoes (met die streep die op de foto horizontaal loopt in het midden)? Boxkleed en labeldoekjes zijn ook leuk inderdaad. :)

16. Karen79

Karen79 Actief lid

21 feb 2011
    287
    0
    0
    Boxkleed wilde ik inderdaad gaan doen, maar ik zie nog niet helemaal voor me hoe ik de stof dan wil gebruiken... Gewoon maar knippen, of echt gericht bepaalde stukken gebruiken?

17. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Ik heb dat stuk met die plaatjes gebruikt en dan een zijkant. Paste precies. Zal morgen wel even een fotootje maken.

Dit zijn de doekjes iig.

18. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Leuk, leuk, leuk. Wat een geweldig stofje!!

19. Karen79

Karen79 Actief lid

21 feb 2011
    287
    0
    0
    Gaaf die labeldoekjes Nelta!
    Ben echt nog steeds verliefd op die stof. Je kan er zoveel mee doen (en dan kan ik er nog niet uitkomen wat...)

Was wel prijzig maar ik vind het de prijs wel waard.

Ik kwam op internet iemand tegen die er een tas van had gemaakt. Was ook gaaf!

20. BabygirlM

BabygirlM Bekend lid

18 sep 2011
    781
    0
    0
    Wat een leuke dingen komen er weer voorbij!!:) Ik heb de laatste tijd niks meer genaaid, alleen 2 lampenkapjes, een spiegel, een memobord en wat schilderijtjes gemaakt:D

Ik moet zeggen, toen ik die stof op de foto zag vond ik hem niet heel erg leuk, maar toen ik zag wat jullie er allemaal mee gemaakt hebben vind ik hem wel heel leuk, haha! Zo zie je maar weer wat je allemaal met en stof kunt doen:D Ik had zelf ook een stof gemaakt die allemaal uit verschillende vierkanten bestond, en die stoffen zijn echt ideaal, want die verschillende vierkantjes kun je ook nog afzonderlijk gebruiken/in verschillende combinaties!:d

Deel Deze Pagina