Wie heeft er (veel) genaaid voor de babyuitzet?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Jiska, 12 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    hii allemaal
    ik was gistermiddag bij de aldi en daar staan overlockmachines voor 75euro
    vanmorgen bij n ander filliaal gekeken en daar stonden ze niet dus misschien n tip voor wie er 1 wil hebben in schiedam (fill groenoord) staan ze :)

2. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    ik zou zelf dat rose als ee omslag gebruiken bij een lakentje/hoesje....vind zelf (persoonlijk) het wit echt afsteken tov de meerdere kleuren roze/rood.
    ik heb zelf onze wieg bekleed, en het andersom gedaan, de lakentjes wit, en een klein paars randje, en de wiegbekleding van een paars ruitje, stond erg mooi en rustig!

3. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Bedankt luukske, ik zit nog te twijfelen, vind t best wel kunnen maar op de foto steekt t idd wel af....
    En dat wit is echt spierwit en in t dekentje zit meer crème.....
    Dus..... Nog meer meningen ?

4. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    dames.. ik kom er niet meer op.. er is een site waar oa muziekdoosjes met trekkoord verkocht worden... niet tovervisje maar een andere..
    ik ben echt een zeef momenteel en kan me ook niet meer bedenken wat er nog meer te krijgen was op die site..

weet iemand welke ik bedoel?!!!!

5. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    ik wil ook eens een foto spammen hier :) vandaag gemaakt een kruikzak

Ik heb pas sindskort een machine en dit is de eerste keer dat ik met een plan iets maak haha ben stiekem best trots al heb er de hele middag over gedaan en het tornmesje gretig gebruikt :)

6. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Aloha, dat is een hele vrolijke kruikzak geworden!
    Herkenbaar het gebruik van het tornmesje! Maar zo leer je juist enorm veel. Succes met alle andere projecten die je nog wilt maken.

7. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.147
    8.879
    113
    @Aloha: Ik heb natuurlijk geen idee of je deze site bedoeld, want er zijn vast tig sites die die dingen verkopen, maar misschien bedoel je: Handwerkatelier Sari ?

8. Laupa

Laupa Actief lid

28 mei 2010
    218
    0
    0
    NULL
    Eindhoven
    Dat is een super leuke kruikenzak geworden :)

9. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    Niekekris bedankt!! Die bedoelde ik niet maar ik zie er wel veel dus helemaal goed!! Iemand ervaring met die wasbare? klinkt handig!!!!

Bedankt voor de bemoedigende woorden over de kruikzak! heb savonds ook nog een knisperlabeldoekje gemaakt! achterkant geel.

Vanmorgen naar stoffenspektakel geweest in heerenveen, helaas niet echt heel veel jongensstoffen die ik leuk vind wel wat fijne basics zoals ruitjes enz gescoord. en hobbs.. 100% katoen vulling wat quilters gebruiken.. ik kende het natuurlijk niet maar lijkt me ideaaal!! Ik was ook opzoek naar badstof voor een badcape maar vond geen leuke kleurtjes? :( wel nicky verlours in leuk lime en licht turquise achtig blauw gevonden dus nu nog bedenken wat ik daarmee ga doen...

jaaaa ik heb de smaak te pakken ;)

10. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    erg leuk aloha!!

11. Laupa

Laupa Actief lid

28 mei 2010
    218
    0
    0
    NULL
    Eindhoven
    Wat leuk! :)
    Je gaat super! Ben benieuwd naar je badcape!

12. Laupa

Laupa Actief lid

28 mei 2010
    218
    0
    0
    NULL
    Eindhoven
    Ik heb dit weekend wat knisperdoekjes gemaakt.

13. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    Bedankt! :)

Leuk laupa! Dat is ook verlours of niet? Achterkant ook?
    En een borduurmachine lijkt me écht geweldig vind elke x als je iets upload het zo leuk! Wat heb je gebruikt als vulling voor het knisperen? Ik plastic Wat om een prenatal lakentje zat Hahaha

14. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @aloha, erg leuk gedaan....heb je het doekje dubbel gebruikt, of enkel? ben benieuwd naar de rest!!

@laupa, had je al eerder eens gevraagd, maar weet even niet zeker of je wel/niet mijn post had gezien.....maar ehhh, welk merk borduurmachine heb je? en mag ik vragen hoe dat gaat met een soort applicaties te maken?

@all, misschien dat ik deze week een borduurmachine krijg, nou ja, ga kopen....kijken of ik hubbie zover krijg....wel een simpele maar toch....

15. Jonie2

Jonie2 Bekend lid

10 apr 2008
    579
    0
    0
    Hoi dames,
    Leuke dingen komen hier voorbij.
    Ik wilde zelf een lodger bunker maken, dus echt de voetenzak en niet de wikkeldeken. Heeft iemand van jullie misschien een patroon of werkbeschrijving? Ben benieuwd!

16. loeloe

loeloe Actief lid

25 nov 2008
    228
    0
    0
    ik kom zo maar even inbreken, maar zie toevallig je vraag staan, ga ook deze week beginnen met een voetenzak. Misschien heb je hier ook wat aan?

http://members.casema.nl/rachel.vandenbriel/hopmarjanneke/maxicosideken.pdf

17. juf85

juf85 Niet meer actief

@Luukske: wat voor borduurmachine? (merk/type).

Ik kijk ook een beetje rond, maar heb er niet echt verstand van. Maar het lijkt mij zo leuk.

@Laupa: wat maak jij veel zeg! Verkoop je het ook of zo?

18. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Laupa, heel erg leuk alweer meid!!

19. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @jonie, nee ik heb wel de orginele bunker, kan je evt wel een patroon er van overmaken op patronenpapier....

@juf85, had een brother zien staan (PE190d) maar die zijn vrij beperkt met zijn kunnen...
    liefst zou ik een Bernina willen, maar die zijn wel mega prijzig.
    heb nu naar mulders naaimachine gebeld, en die hebben de Brother Innovis 750 en 950 in de aanbieding...die zijn een stuk uitgebreider...ik ben er ook nog niet helemaal uit.
    vrijdag is bij een naaimachinehandel in de buurt een demo van Bernina, wil daar even naartoe gaan.

20. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.147
    8.879
    113
    Ik heb er geen verstand van, maar ik heb wel eens gelezen dat je het beste een goede borduurmachine kunt kopen (logisch ;)) en dan eentje waar je ook Disneypatronen op kunt maken, omdat je dan bijna alles zou kunnen maken, terwijl de patroonkeuze anders heel beperkt is (niet alleen geen Disney, maar ook andere dingen niet). Geen idee of het klopt, maar dat kunnen ze je bij zo'n naaimachinehandel vast vertellen. :)

Deel Deze Pagina