@ERICA, ik ben niet van de standaard dekentjes....de borders worden met de uiltjes, en de rest het ruitje...heb de streep/sterren af, en die ziet er heel mooi uit....denk dat het super staat op een rustige/stoere dreumerkamer
Oh, ik ook niet hoor. Dat vind ik al snel heel erg saai Daarom hebben we ook geruite stof in de wieg in plaats van effen ecru (om maar een kleur te noemen) Dat de wieg oud is, wil niet zeggen dat de stof dezelfde uitstraling moet geven haha. De streep/sterren zou ik wel gekozen hebben, ik denk dat ik gewoon niet zo'n uilenliefhebber ben
ruitjes hebben we al gehad.... onze wieg was ook een ruitje....paars/wit voor onze zoon, maar nu is hij iets ouders en vindt de uiltjes wel leuk.... dit was trouwens onze wieg...hoofdeinde: Bekijk bijlage 240782
Ah, wat leuk gedaan Luuske. En wat een aparte wieg (van de achterkant ) Edit: oh, ik heb niets gezegd haha. (Ik had je 2e foto nog niet gezien) Erg mooi met zo'n hemeltje/klamboe.
@Luukske Leuke stofjes, helemaal mijn stijl En de wieg is ook erg mooi en praktisch met die bakken eronder.
Wat een prachtige dingen maken jullie allemaal zeg, mn complimenten. Ik naai niet maar ben druk bezig met lampenkappen maken met stof bekleed ook leuk om te doen Zie mn link hieronder voor wat ik heb gemaakt