wat een leuke dingen zeg! en ik hou van vogels en uiltjes, dus die stofjes vind ik helemaal mooi. Ik ben vandaag met lintjes aan de slag gegaan. Kijken wat ik daar allemaal mee kan maken
@juf, ben benieuwd naar je lintjes creaties... @all, zit me net te bedenken of ik ook niet een soort memobord moet maken ook met uiltjes....
@ Luuske: dat is wel heel erg leuk om te doen, zeker als het uiltjes thema vaker voorkomt in de aankleding.
@erica, idd...het wordt een dieren thema...heb net een boom besteld van MDF, in de tinten van de kamer....dan wordt het 1 geheel.....
wilde jullie deze links niet onthouden (bijgehouden van deze site) slofjes Maked Crafts, Free Tutorials, Fabric Baby Shoe Tutorial Labeldoekjes : Labeldoekje Roosje Roze | Labeldoekjes | VILLA HIP Vlaggetjes: Feestslinger Aqua/Lime Dots en Ruitje | Feestslinger | VILLA HIP Site met zelfmaakideeën Tilda, Sfeer maken, Melly & me, handwerken, stoffen, patronen, naaien Site met zelfmaakideeën oa patroon aankleedkussenhoes + werkbeschrijving : Uitgeverij Snor Stoffen mandjes Wat maakt Suzette nu? » Stoffen mandjes Site met zelfmaakideeën Zelf maken - Jij & je kinderen Site ideeën en patronen te koop Sewingroom Miss Little - 12. Patronenservice - 00 Patroon luxe voetenzak maxicosi (NIEUW) patronen voor babykleertjes patronen om babykleertjes zelf te maken site met zelfmaakideeën http://makeitperfect.com.au/MIP/Sewing_Patterns.html site met zelfmaakideeën eloleo: GRATIS 100en patronen op welke manier dragen van baby in sling etc Instructrions and Safety Leuke tutorials Stikken | Annelyse Ballonrokje Miss Stik: Ballonrokje Youtube filmpje over hoe biaisband te naaien no swearing bias tape method - YouTube Wikkeldeken/wrapper Wikkeldeken « Prutsen Wikkeldeken/wrapper You reap what you sew : Patroon babydeken Baby omslagdoek knippie nr 2 winter 2008 Appilcaties Home | full color strijkapplicaties en zo Baby slaapzak naaipatroon Baby slaapzak naaipatroon | | Hobby Baby slaapzak tutorial Jan Andrea at home on the web Omkeerbare zomerhoedje tutorial By MiekK blog: Het keerbare zonnehoedje Silhouetten Free Stencils - Printable Stencils Site met zelfmaakideeen Creatief - TijdschriftOok.nl Mandjes maken Cache Valley Craft Mafia: DIY Fabric Storage Bins Speelkleed en go EMMA EN MONA: Speel en go Tutorials MADE: TUTORIALS tutorials TUTORIALS | MADE koeluiltje craft.sew.design: Boo Hoo Owl Tutorial Zelfmaken – 101 Woonideeën You reap what you sew : Patroon imitatie lodger wrapper maxicosi deken http://members.casema.nl/rachel.vandenbriel/hopmarjanneke/maxicosideken.pdf broekje ikat bag: Catch Me (and my Boy Pants) on Made By Rae! tutorials Sew Mama Sew! | Tutorials ideeen mn quilt Moda Bake Shop LEVEdeverveling leven met liv: tutorial muziekdoosjes Muziekdoosjes | kuddelz Tilda, Sfeer maken, Melly & me, handwerken, stoffen, patronen, naaien luiertas Free Diaper Bag Pattern eigen labellint bestellen Print je lint allerlei patronen gratis en betalen breien als haken https://www.ravelry.com/ Maak het | Kiind Home | Naaipatronen.nl | zelfmaakmode patroon online ballonrokje The Bubble Skirt Tutorial!!! « tutorials Living with Punks: All Tutorials Beste bezoeker, wij zijn tot en met zondag 6 mei gesloten. Excuses voor het ongemak. muziekdoosjes oa Handwerkatelier Sari Home - tovervisje.nl stoffensite Hostnet, domeinnaamregistratie, webhosting, dedicated hosting, VPS inspiratie site en stof per meter Welkom | Pimp en Co Fournituren en stof Welkom bij De Knopenshop | Fournituren, Hobby & Stoffen Stoffen <meta name="verify-v1" content="+9yOLJBhzAx2rgyE3nsqDfFFUcJch96aiHzoYuG4fo4=" /> Stoffen Dekkers Stoffen Stoffen Stof nodig de stoffen webshop stofjes Modern Quilt Fabric, Japanese Import Fabric, Retro Fabric, Contemporary Cotton Designer Fabric leuke site met oa stoffen TroisPetitsPois - 3PP - www.onlinestof.nl stoffen Bas Bastiaans Modestoffen Stoffensite: : De Stoffen Stunter - Uw online winkel voor modestoffen, decoratiestoffen en feeststoffen Stoffensite: Stoffen? De stoffenkraam heeft het! Groot assortiment stoffen online. stof voor gordijnen Stof per meter
IvFje je bent geweldig!!! Zo als je aan mijn banner kan zin mag ik binnen kort weer! Wil eerst weten wat het word! Daarna gaat de naaimachine overuren draaien! Kun je hem trouwens PBen? Als ik kopieer staat alles door elkaar/achter elkaar?
Wat ontzettend mooi gemaakt Anna! Ik moest alleen wel een beetje lachen om je onderschrift: Een broertje of een zusje voor ons ventje. Laten we dan maar hopen dat het een zusje wordt .
lieve dames, willen jullie even op mijn topic kijken en eventueel reageren? BEDANKT! De link: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/354228-goede-maar-goedkope-naaimachine-voor-beginner.html
Voor mijn zoontje zijn kamertje heb ik álles zelf gemaakt, superleuk dat je dan echt iets unieks hebt wat niemand anders heeft! Ik werk al sinds mijn 15e veel met de naaimachine dus het gaat me goed af. Ik maak ook veel voor anderen. Ik heb 2 foto's toegevoegd voor diegenen die zijn spulletjes willen zien!
Whaha ja inderdaad! Ik heb het onderschrift al geplaatst voordat we wisten dat we een meisje krijgen maar hoop nu wel vreselijk hard dat ze gelijk hebben! hoe verder ik kom in m'n zwangerschap hoe banger ik ook word dat er toch ineens wat aan gegroeid is hoewel ik het zelf 2x héél duidelijk gezien heb.....
Wow klein maatje!! Ik ga zelf ook binnenkort beginnen. Ga voor het eerst naaien, dus echt spannend! Heeft iemand tips voor me????
Gewoon doen/proberen, heb ik ook gedaan, haha Je kunt denk ik het beste eerst wat proberen op lapjes stof Ik ben begonnen met een hartjesslinger, en ik heb eerst een paar 'proefhartjes' gemaakt, nou, die waren me toch lelijk, hahaha! Maar na een paar keer oefenen had ik het eigenlijk zo onder de knie Dus oefening baart kunst Lekker cliché, maar zo waar!
Ik heb alle 236 pagina's uit dit topic doorgeworsteld.. om er op het einde achter te komen dat iemand anders al alle links had verzameld Maar wauw echt mooie dingen kwamen er voorbij zeg!! Mijn moeder gaat vandaag op zoek naar haar oude naaimachine, hopelijk heeft ze hem nog. En dan wil ik ook graag een poging gaan wagen! Heb superleuke stofjes gezien.
Daar wil ik dus ook mee beginnen ja.....dus ik kan ook wel wat goedkope stof gaan kopen en niet meteen met de pip stof beginnen?