ja maar de rest van de stof vond ik niks, dus heb alleen de figuren eruit gehaald en op andere stof genaaid
@miep, heeel leuk gedaan!! @all, misschien morgen en anders volgende week kijken voor de nieuwe naai/borduurmachine....heb er zin in....
Thnx! de stof komt van een stoffenzaak, die zit op diverse plekken in brabant. Maar misschien dat ze de stof in een andere speciaalzaak ook hebben.
miep84; wat een leuke "schilderijtjes" !! erg mooi gedaan nelta; wat een super schattig hoedje... je dochter is helemaal klaar voor het mooie weer!
Ja laat de zon maar komen. (in maart met het mooie weer allemaal zomerkleren gekocht en die liggen nog steeds in de kast....)
Is dat het omkeerbare zonnehoedje (patroon van een blog van iemand)? Bij mij is hij nogal rimpelig geworden, misschien nog maar een nieuwe poging wagen.
Ja, die is het. Ik had een stevige stof en een minder stevige stof en die minder stevige heb verstevigd met vlieseline. Ik denk dat wel scheelt.
Wat leuk Miep!!! Nou de naaimachine doet het. In de handleiding hadden ze een stap overgeslagen, dus mijn mama moest erbij komen haha.
@juf, waarom een nieuwe poging? foto?!! @angel, hihi, als we mama niet hadden...heb dat ook wel eens gehad, alleen roep ik dan hubbie, die heeft meer verstand van naaimachines dan ik. we hebben ook beide een machine staan.
wat een leuk geklets hier! Van een nicht van mij en een kennis kreeg ik 2 sites door voor leuke stofjes.. binnenkort dus echt aan de slag! We weten sinds gisteren wat het wordt, dus ik ga bij mijn moeder met neutrale kleuren alles maar leren, en dan zoek ik zelf nog wat leuke kleurtjes die passen bij het geslacht. En dan maar hopen dat ik de naaimachine mee krijg.. haha! Maar dat komt vat goed. Ow ja.. en even een hoekje bedenken waar ik aan het werk kan, zonder dat iedereen de kleur van buitenaf kan bekijken op de eetkamertafel. Ik heb er helemaal zin in!
Nou mijn 1e naaiknutsel is af!! Pip Studio kussentje gemaakt... Volgen 2 foto's Ben super trots voor mijn 1e keer!! Hij is 29,5 x 29,5cm.
@sitalita, goed oefenen, en dan thuis op een zolderkamertje gaan naaien, hihi.... @angel, erg leuk gedaan....leuk stofje, en modelletje!! @all, net een dekbedovertrek gemaakt voor Mika's juniorbedje. Uiltjes....hihi