Ik heb 1 zwangerschapsrokje voor mezelf gemaakt... Eigenlijk het zelfde als een normaal simpel rokje, gewoon een koker met aan de bovenkant elastiek. Alleen heb de bovenste rand dan een stuk langer gemaakt en een hele hoop smalle tunneltjes gemaakt met door elk een smal elastiekje... Zit heerlijk, en kan hem volgens mij na mijn zwangerschap ook nog prima aan want het elastiek is heel zacht... (even mijn gezicht weg gehaald hoor )
zussie wat een leuk rokje zeg!! je bent ook erg mooi zwanger zo te zien heb inmiddels al wet wat engelse sites/tutorials gevonden nienke kris wat een mooie meitai!!
Kreeg gisteravond ineens de drang om iets te maken. Had nog een shirtje liggen waar wat vlekjes in zitten die er niet meer uitgaan. Ook hebben we al 2 witte mutsjes, waarvan ik 1 heb gebruikt om het patroon zeg maar te tekenen. Middenstreep is niet helemaal in het midden, maar vind hem (met de hand genaaid) toch goed gelukt
Met de hand naaien...vreselijk. Maar hij ziet er goed uit! Wil het eigenlijk ook eens proberen...maar heb me er nog niet kunnen zetten...
SUPERleuk, Luukske!! Ik zou niet zeggen dat het (een van je) 1e creatie(s) is met je nieuwe borduurmachine hoor!!
Tada, mn eerste werkstukje, met hulp van mn vriendin Ik krijg de machine (elna) door en er plezier in.... Nu ff uitpuffen morgen verder als ik geen weeen weg moet puffen
@babygirlM, was ook heel leuk om te doen....en de machine is niet zo moeilijk te bedienen.... @mirri, leuk gedaan!! @all, dit slabbertje heb ik vanmiddag gemaakt...altijd leuk als kraamkadootje.... Bekijk bijlage 246477
Voor de dames die een mei tai hebben, wat hebben jullie voor stof gebruikt voor de banden? Ik heb vorige keer een stevige canvas gebruikt maar die is erg stug, iemand nog tips?
Mijn eerste jurkje met patroon: Bekijk bijlage 246557 En nog wat stof over dus een leuk sjaaltje bij haar spijkerjasje. Bekijk bijlage 246558
wat een prachtig jurkje en wat een leuke stof zeg met die vogeltjes!! waar heb je die vandaag als ik vragen mag
Dank jullie wel! Dat stofje vond ik ook zoooo leuk! ik hou van vogeltjes. Ik heb het in een stofjeszaak in Katwijk aan Zee gekocht. Ik wil bij de naad van de ene naar de andere stof ook nog dat roze lintje naaien. Hoe kan ik dat het netst doen?