Ohhhhhh Liedje!!!! Dat vogeltjesstofje is echt te leuk! Ik zoek nog een stofje voor bij mijn maxi cosi (donkerblauw en donkerblauw met witte stipjes) en vind deze er echt fantastisch bij! Ik ga heel hard speuren of ik hem ergens kan vinden op internet want Katwijk aan Zee is een beetje ver weg En lintjes opnaaien, ik vind het altijd lastig! Maar ik doe het altijd zo ver mogelijk op de linker rand, en zo ver mogelijk op de rechter rand.... zie fotootjes hier onder. Maar blijf het lastig vinden omdat het snel gaat bobbelen voor mijn idee...
Gevonden voor wie hem nog zoekt! De vogeltjesstof van Liedje is van Stenzo! Cotton poplin vogeltjes wit/donkerblauw! Ze verkopen het onder andere bij de stoffenkraam! 7,46 per meter! Joehoe, vet leuk!
Leuk, liedjepiedje! Mbt lint opnaaien: ik speld het er altijd op en dan inderdaad zo ver mogelijk rechts en zo ver mogelijk links naaien en voor je bij de volgende speld bent, de speld er uit halen, anders trekt die het scheef. En gewoon heel langzaam naaien, dan kun je nog wat corrigeren als dat nodig is.
Ik ga het van de week eens proberen. Ik vind hem nu nog wat saai namelijk. Ik doe een knalroze lintje zoals op die sjaal. Leuk dat jullie het stofje allemaal zo leuk vinden! Ik was ook meteen verkocht!
@dianana, ik heb een Janome MC 10000, een supe machine....borduur en naaimachine.... heb hem pas 2 weken....wilde eerst een goedkopere maar daar konden alleen kleine hoepels(ringen) op, en waren beperkter....en dus voor deze gekozen, was het een flinke uitgave, maar ohhhh zo leuk EN verslavend!! @liedjepiedje, idd een leuk jurkje en zeker een leuk stofje....heb ook al van alles gekocht van de nieuwe STENZO lijn....vind die zooo mooi. ze hebben er katoen van, maar ook t-shirtjes stof (tricot)...
vrolijke jurk liedje, denk dat een lint het helemaal af maakt mooi gedaan. Zussie, die ruitjes ook schattig, leuk patroon zo en t lint zit keurig netjes
Trui gemaakt van de (voor mijn tijd) te heet gewassen trui van mijn lief waar hij nog geen afstand van kon doen. Rokje voor als het toch een meiske is, wij weten het nl niet. [/ATTACH]
een tip bij patronenwinkel.nl zijn de roos patronen in de aanbieding voor 1,50. Heb er maar meteen 6 ingeslagen voor 12 euro incl verzendkosten
haha misschien dezelfde? ik heb onderstaande patronen besteld. 1 x Roos 4006 1 x Roos 3020 1 x Roos 3026 1 x Roos 3019 1 x Roos 4009 1 x Roos 4004
@Miron: Alleen 4004 heb ik ook, verder heb ik: 3018A, 3027, 4001, 4005 en P92. 3020, 3026 en 4006 heb ik wel nog over getwijfeld, maar ik dacht, 'laat ik niet overdrijven'. Heb nu vooral gekeken naar wat ik al heb: veel patronen voor jurkjes en weinig/niets voor broeken en truien. Wel in Knippies, maar ik houd niet van Knippiepatronen.