Wie heeft er (veel) genaaid voor de babyuitzet?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Jiska, 12 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabygirlM

BabygirlM Bekend lid

18 sep 2011
    781
    0
    0
    Op dit moment geen werk, dus ik geniet nog lekker
    Leuk hoor die lijstjes!! Ik heb ook zoiets gemaakt voor op m'n dochter d'r kamer, is erg leuk als decoratie:D

2. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Mooie dingen zie ik hier voorbijkomen hoor, heerlijk he zo creatief bezig zijn! Ik heb voor de zwangerschap van mijn zoontje ook het e.e.a. zelf gemaakt, leuke kubussen, speenkoord, maar ook zelf een luierhuis. Die vind ik echt helemaal geweldig! Ik heb er altijd de luiers in gedaan en het stond erg mooi op de commode, naast de rest wat in dezelfde stijl was ingericht. Het dak is open aan 1 kant en sla je zo terug. Er paste heel veeeel luiers in. Lekker origineel!
    Bekijk bijlage 249530

3. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
  4. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
  5. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Na een anderhalf jaar geen tijd te hebben gehad voor deze super leuke hobby ivm een studie, heb ik deze week weer het e.e.a. gemaakt. Ook een nieuwe naaimachine gekregen deze week voor mijn verjaardag, de Janome Horizon 7700 Dus ik kan weer lekker mijn hart op gaan halen. Vooral nu ik weer zwanger mag zijn en weet dat we een dochtertje verwachten.
    Maar ook voor in huis zijn dingen maken leuk, deze heb ik woensdagavond gemaakt: Een memobord voor aan de muur.

Bekijk bijlage 249538 [/ATTACH]

6. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    En dit hart heb ik gisteravond gemaakt. Er komt nog een lint aan om hem op te hangen en een haakje achter op het bord. Het hart is van hout (mdf) en het woord HOME heb ik geborduurd met de hand. Bekijk bijlage 249539

Bekijk bijlage 249540

7. LovelyBrunette

LovelyBrunette Actief lid

11 dec 2011
    353
    0
    0
    NULL
    Maassluis
    :$ Wat is dit orgineel zeg !!! :D

8. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    wauw, wat gaaf!!!! Vooral die kussens, met zulke mooie teksten erop!!

9. BabygirlM

BabygirlM Bekend lid

18 sep 2011
    781
    0
    0
    Op dit moment geen werk, dus ik geniet nog lekker
    Supergaaf Hadassa!! Vooral dat luierhuis, die vind ik ook echt helemaal geweldig!!!!

10. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Bedankt allemaal, het is ook zooo leuk om te doen en ik ben blij dat ik het weer op kan pakken nu. Mijn studie is bijna klaar en nu krijg ik daar weer tijd voor... Het luierhuis is ook idd. erg leuk, wel een klus om te maken, maar resultaat is erg mooi! Misschien dat ik hem nog ga maken in een meisjes variant qua kleuren.

11. Zonnestraal2

Zonnestraal2 Bekend lid

28 jul 2009
    793
    0
    0
    Hadassa echt heel erg mooi allemaal knap dat je dat kan maken

12. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @samia, erg mooi!!

@hadassa, erg mooi allemaal!!

@all, vanmiddag een handdoek voor vakantie gemaakt voor Mika...Luka krijgt er deze week 1, want die wist nog niet wat hij erop wilde....
    het uiltje is gedigitaliseerd(jojojanneke uiltje), en daarna met de borduurmachine gemaakt....

Bekijk bijlage 249692

13. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Luukske, die handdoek is zoooo leuk! Ik had hiervoor een borduurmachine, die heb ik net weg gedaan omdat ik naar mijn zin alleen te klein kon borduren. Welke machine heb jij?

14. MMM74

MMM74 Fanatiek lid

18 okt 2011
    1.054
    0
    0
    Doktersassistente
    We gaan verhuizen!
    hoi, sinds kort ben ik aan het naaien geslagen. Ik ben een super beginner maar het lijkt me leuk om iets nuttigs te maken. Heeft iemand een ideetje voor mij en misschien ook tegelijk een patroon? Het moet dus heel eenvoudig zijn want ik ben echt een beginner. Ik heb een Knippie gekocht maar dat ziet er zo lastig uit. Ik heb wel al kussenhoesjes gemaakt maar ik wil nu wat anders.. maarja wat? Dus wie heeft een idee voor mij?

15. MMM74

MMM74 Fanatiek lid

18 okt 2011
    1.054
    0
    0
    Doktersassistente
    We gaan verhuizen!
    Ik ben trouwens jaloers op al die mooie dingen die ik hier heb gezien. WAUW!!! Ik mocht willen dat ik dat kon...

16. Jonie2

Jonie2 Bekend lid

10 apr 2008
    579
    0
    0
    Heb 2 leuke leggings gemaakt met roezeltjes op de billen. Voor de beginners, het is echt goed te doen. Ik heb overigens wat kleding van mezelf gerecycled! Kijk maar eens op de blog Make It and Love It. Daar staan echt leuke dingen op!

Bijgevoegde bestanden:

17. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.147
    8.879
    113
    @MMM74: Een boxkleed, een omslagdoek, ...? Patronen heb ik daar ook niet voor, maar heb je ook niet echt nodig. Boxkleed is vierkant, omslagdoek ook, alleen met een driehoekje bovenaan voor het hoofdje.
    Knippie is verrot qua patronen. Als je begint, kun je beter patronen van Farbenmix gebruiken, die zijn véél eenvoudiger.

18. MMM74

MMM74 Fanatiek lid

18 okt 2011
    1.054
    0
    0
    Doktersassistente
    We gaan verhuizen!
    Thanks voor de tips!!

19. Zonnestraal2

Zonnestraal2 Bekend lid

28 jul 2009
    793
    0
    0
    MMM74 een aankleedkussenhoes is ook simpel om te maken kwestie van alles goed opmeten van te voren en de stof recht uitknippen

20. eva33

eva33 Actief lid

23 dec 2011
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    april 131.jpg

Twee boxkleden gemaakt. Binnen kant is een oud vier seizoenen dekbed, lekker dik alle twee de laagjes. Ook voor twee kanten van de box in alle motieven stoot kantjes gemaakt. Net af en weer helemaal blij!

Deel Deze Pagina