@hadassa, ik heb de Janome MC 10000, met de kleine en middelste maat hoops, die mega hoop krijg ik komende maand....heb hem overgenomen van iemand, want die dingen zijn loeiduur, en we staan dan bij die mevrouw in de buurt op de camping....krijg dan meteen een korte workshop over de software, want zij heeft deze machine ook gehad. en dan kan ik nog groter borduren, hihi.... welke machine had jij?
Hey meiden, ik had nog even een vraagje: heeft iemand een idee hoe ik saaie witte babypakjes leuk op kan pimpen? Het zijn gewoon die simpele pakjes van de hema (broekje en overslagtruitje). En misschien wat foto's erbij?
Wat maken jullie allemaal mooie dingen! Dat borduren ziet er geweldig uit.Ik heb hier toen Maud kleiner was veel dingetjes geplaatst. Nu ben ik bijna 18 wk zwanger van nummer twee en ben ik weer bezig met een baby uitzet. Ik maakte deze luierhoes.
Op de website van knippie kan je leuke plaatjes downloaden. Als je die uitprint op transfer papier (ook bij de Hema) kan je zo op de pakjes strijken. Ik vind ze onwijs leuk! In de link hieronder vind je een paar voorbeelden, maar de hele website staat er vol mee. http://http://www.knipmode.nl/knippie/zo-maak-je-het-zelf-knippie/printjes-rompertjes-knippie-3-junijuli-2012/
Super leuke dingen zie ik weer zeg! Ohh ik kan niet wachten tot ik weer verder kan en leuke projecten kan gaan beginnen. Nog ff hard doorwerken voor mijn opleiding, bijna klaar, nog een tweetal verslagen maken en dan ben ik eindelijk klaar met alles en kan ik "los"! Luukske, super geweldig zeg dat je dan zo heerlijk groot kan borduren... ben bijna jaloers haha.... Ik had de Pfaff creative 7570
Gave stof Vera!! Leuk Jonie!!! Super leuk! Eva. Mooi! Luuske. Wat schattig dat uiltje! Ooit komt een borduurmachine ook op mijn prioriteitenlijstje. Eerst moet het bestelde bed betaald worden, dan staan de gordijnen en vloer op nummer 1, daarna de bank die vervangen moet worden, en ons huis die al twee jaar te koop staat die ook verkocht moet worden, dan een nieuw huis kopen en inrichten. En als er dan weer iets gespaard is, dan wil ik eerst nog een nieuwe fotocamera en dan.... komt die borduurmachine... wat duurt dat nog lang!!!
@veraM, leuk allemaal!! @liedjepiedje, wat lief!! @all, wil binnenkort aan het zonnhoedje beginnen....maar kom tijd te kort
Dank je wel Luuske. Ik ben benieuwd naar je zonnehoedje. Ik ga een broekje en blousje maken voor mn dochter. Ik heb twee stofjes. Groen met witte stippen en een bloemetjes. Maar ik twijfel nog waar ik het broekje van maak en waar ik het blousje van maak. En ik twijfel nog over de patronen.
Kan je de stoffen hier neerzetten, kunnen we met je meedenken. Persoonlijk denk ik dat ik het bloemetje leuke vind voor een blousje. Maar als ik de stoffen zie kan het wel heel anders worden, misschien zelfs allebei leuk voor een blousje en dan een wit broekje maken ofzo...
Wat een gaaf jurkje Liedjepietje! Heel erg schattig, het hummeltje in het jurkje trouwens ook De stof die ik gebruikt heb is trouwens gewoon een postzak gecombineerd met een katoentje. Dit setje maakte ik vorige week voor maud.
Geinspireerd op Kenzo (wat een mooie stoffen, maar onbetaalbaar voor normale mensen) Dit setjes vandaag gemaakt.