Wat heb je dat mooi gedaan! De lapjes deken is helemaal super zeg! Mijn foto komt binnenkort, vandaag druk bezig met de babykamer
hoii Ik heb nu ik zwanger ben ook zin om te beginnen met spulletjes maken Eerst maar beginnen met neutrale kleurtjes ik zag bij misslittle dit Sewingroom Miss Little - 07. Bed- en Dekengoed - Dekentje en lakentje in 1 deze ga ik eerst maken voor t wiegje alleen vraag ik me af of dat wel warm genoeg zal zijn met badstof of zouden jullie andere stof gebruiken ? ik heb ook nog fleece maar miss is dat weer TE warm ? voor wie wil kan ik van bobike en gmgzitjes wel de kussentjes natekeken zodat je een patroon hebt ik heb van alle 2 een set nl
Ha dames, zag toevallig dit topic, even mijn dingetjes showen. Ik had een babykamer en inrichting in beige geblokt, daar heb ik stof bij gekocht. Hier kledinghangertje: Bekijk bijlage 133339
Dubbeldikke omslagdoek, buitenkant badstof stukken, binnenkant fleece. Ook gebruikt als dekentje in de kinderwagen. Bekijk bijlage 133342
Dit is het dekentje, beetje glimmend en verkreukeld op de foto.. Lag in het wiegje. Bekijk bijlage 133377
Gonnie, wat leuk gedaan al die spulletjes! En wat een schattig dochtertje! Ze showt vol trots mama's gemaakte spulletjes!
Dit kussen is alvast voor als ze groter is en naar een andere kamer gaat Nu weten we dat het een meisje is Bekijk bijlage 133381
Gonnie wat een leuke spulletjes heb je allemaal gemaakt zeg!! zien er allemaal goed gemaakt uit! die luierzak is ook erg schattig...
Misschien heeft iemand hier hem.. pas geleden stond het nog op marktplaats en in een webshop.. (webshop offline nu) Een patroon voor een wikkeldekken met voet-zakken zegmaar.. ik zoek dit patroon om een wikkeldeken te maken voor op de bruiloft van mijn zusje (middeleeuwse stijl.. dus probeer hem met zulk middeleeuws mogelijke stoffen te maken zegmaar hihi)