oke probleem grotendeels opgelost.. bij het printen wil nog wel een een mm of 2 verschil op de overgangen zitten maar het patroon kun je nu goed inelkaar zetten stuur me een pb en dan kan ik je de pdf files toesturen! bij de originele lodger motion maak je de capuchon door in iedere helft een koordje te plaatsen die je op de achterzijde in het midden samen kunt aantrekken... persoonlijk vind ik 1 koord die je aan de zijkant aantrekt makkelijker (of evt elastiek iets aangespannen erdoor rijgen zoals hadassa heeft gedaan) foto van het resultaat als je de 9 onderdelen knipt en plakt...
Ik heb online besteld bij hem. Dat ging prima. Ik was van plan om de maxicosi van een nieuwe hoes te voorzien, maar dat is niet gelukt (ik begin altijd een beetje te laat...) Nu ligt er nog stof te wachten voor een ledikantdeken (ga de babyblauwe wafelstof combineren met grijze teddy/fleece) en een boxkleed. (voorkant lichtblauw/achterkant grijs)
@sannebc: Wat leuk ik wil ook graag een ledikant deken maken van wafel stof met teddystof. Heb je die teddystof ook al in huis en waar heb je die besteld? Ga je het boxkleed volledig van wafelstof maken voor en achterkant? Ik ben benieuwd naar de foto's die ga je wel plaatsen als het klaar is toch? Waarom is het niet gelukt om de maxi cosi te voorzien van een nieuwe hoes?? Is dit veel werk?
Ha allemaal, IVFje; nogmaals dankjewel voor je patroon; super! Sannebc: Ben benieuwd naar je deken en boxkleed. Kom je foto's spammen als het klaar is? Ik ben bijna klaar met mijn boxkleed. Kan het niet laten om alvast wat foto's te posten. Ik moet het kleed nog dichtstikken op de opening en ik ga er strikjes aan maken, zodat het boxkleed niet kan verschuiven. Alhoewel; ik twijfel. Misschien doe ik er wel gewoon een antislipmat onder. Iemand een idee of dit ook voldoende helpt tegen het glijden?
MOOI! Welke stof heb je gebruikt? Ik denk dat het met het schuiven wel meevalt en anders is een slipmatje er zo onder gekocht...en strikjes kan ook altijd nog wel
Super mooi, het schuiven doen ze de eerste tijd nog niet maar tegen de tijd kan je kleintje meer kan heeft een anti slip matje geen zin meer, ze trekken dan het boxkleed mee. Ik heb toen touwtjes aan mijn boxkleed gemaakt! Ow sorry zie dat je dat nog doet
Dankjullie wel voor de complimenten en het meedenken. Ben er zelf ook erg blij mee! Nu nog leuke touwtjes/strikjes eraan. Denk dat ik dat met gekleurd biasband doe (rood/blauw). Nu is het nog zo wit in combi met de witte box. Ik heb voor de randen de wafelbadstof gebruikt en voor het middenstuk gewone badstof. Wat rafelen/pluizen beide. Jullie begrijpen wel dat ik van boven tot onder onder de pluisjes zat. Heerlijk om zo te tutten! Hadassa: hoe is het met jou? Hopelijk is de operatie geslaagd en gaat 't goed met je. (Mocht je dit lezen)
Operatie goed geslaagd, morgen hechtingen verwijderen. Verder is het ff pittig qua zwangerschap etc. Sectio staat gepland op 15 okt. as. gelukkig. Thxs for asking
Spannend Hadassa!! Hopelijk gaat het allemaal goed. Nog 11 daagjes geduld meid! Sterkte met de laatste loodjes!
Fijn dat alles goed is gegaan en dat je al naar een datum kunt uitkijken voor jullie kleine wondertje.
Sinaasappeltje wat gaaf. Mag ik vragen hoe je de applicaties van de sterren hebt gemaakt? Zit daar vliseline achter?
Tuurlijk mag je dat vragen! Ik heb eerst een ster getekend, die overgetrokken op vlisofix en op de stof gestreken (verkeerde kant van de stof). Vervolgens heb ik de applicatie op de gewenste plek gelegd, het papier van de vlisofix eraf gehaald en op het kleed gestreken. Ter versteviging heb ik het rondom nog gezigzagd, zodat het niet zomaar loslaat. Het kan ook zonder vlisofix, maar ik vind het zelf wat prettiger werken.
Dankjewel! Erg strak geworden! Ohhh ga gewoon te weinig tijd hebben voor wat ik allemaal zou willen maken .
Idd. Erg mooi Sinaasappeltje, super strak geworden. Ik wil ook zo graag een boxkleed maken voor mijn kleine miepie... Maar dat gaat net keer lukken nu. We gaan hier in NL ook de box niet opzetten maar de Nina leave gebruiken. Pas als we begin volgend aar in Dubai wonen wilde ik de box op gaan zetten, maar ik weet het nog niet geheel zeker. Ivf'je, ook het patroon is erg mooi geworden. Wil je mij ook het bestand toesturen zodat ik het ook digitaal heb. Zal je ff een pb sturen met mijn mailadres Thxs! Groetjes, Lydia
Wat een mooie dingen allemaal! Ik heb ook al een en ander gemaakt, twijfel nog een beetje om het hier te plaatsen. Heeft te maken met herkenbaarheid, zo'n zelfgemaakt boxkleed is natuurlijk heel uniek Ivfje, ik ben zo brutaal geweest om je een pbtje te sturen over de lodger motion. Hoop dat je 'm mij wil mailen!
Hoi Meiden, Hier mijn eerste zelf gemaakte project. Het is een trendy wrapper. Ik hoop dat het is gelukt met de foto, haha