Wie heeft er (veel) genaaid voor de babyuitzet?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Jiska, 12 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pety01

pety01 Actief lid

3 mrt 2011
    434
    219
    43
    NULL
    NULL
    Ik vind synthetisch niet erg, maar dat geknetter vind ik zo erg. Ook erg fijn als je dan iets van metaal aanraakt. Dat vind ik zelf al niet leuk, maar voor de kleine is het vast ook niet prettig.

2. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Als je googelt op katoen fleece (fleece katoen) dan kom je wel een webshop tegen waar ze het verkopen.

3. juf85

juf85 Niet meer actief

Die paddenstoel is leuk!

4. Sonneke

Sonneke Bekend lid

25 aug 2010
    827
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Meiden,

Zojuist een bestelling geplaatst bij hollands stoffenhuis. Ik heb alleen geen idee hoe het werkt met de betaling. Weten jullie hier een antwoord op??
    Alvast bedankt!

5. nathalie2012

nathalie2012 Fanatiek lid

5 okt 2012
    1.581
    0
    0
    Lijkt mij ook leuk om dingen zelf te maken maar als je een patroon in de winkel koopt ben je ook al snel een 10 euro kwijt. Vraag is of het dan niet goedkoper is het kant en klaar te kopen dan om zelf te maken? Ik denk dan voornamelijk aan kleertjes.

6. Hopefultimes

Hopefultimes Fanatiek lid

5 sep 2012
    2.209
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hangt er een beetje van af.
    Maar persoonlijk naai ik niet omdat het goedkoper is, maar omdat het leuk is, persoonlijk, uniek en vaak beter van kwaliteit (als je goede stof gebruikt en goed kunt naaien dan:D).
    Heb nu voor iemand een heel mooie badcape gemaakt met geborduurde rand en een boxkleed en ja, dat heeft aan materiaal behoorlijk wat geld gekost en waarschijnlijk meer dan wanneer ik dit bij een goedkopere zaak had gekocht en dan denk ik nog niet aan arbeidsuren enzo, maar vind het zelf heel erg leuk geworden en weet nu zeker dat ik iets kwalitatief goeds geef wat beslist door niemand anders word gegeven:)

7. ivfje

ivfje Bekend lid

25 feb 2011
    719
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat betreft die patronen... ik heb een paar knippies thuis en ik leen ze ook wel eens van de bibliotheek... dus daar gaan de kosten niet echt inzitten... veel kleertjes patronen van jurkjes etc staan ook wel online

Ik doe het omdat ik het leuk vind en het idd gewoon iets anders is dan standaard

8. jackystory

jackystory Fanatiek lid

10 feb 2012
    1.156
    1
    0
    speen koorden maken
    Amsterdam
    he beste dames,
    ik heb een wiegje gekocht, atans dat dacht ik.
    maar het bllijkt nu dat ik een patroon geloof ik heb gekocht.
    zo dra ik die binnen heb zou ik die patroon wel willen delen wie hem leuk vind stuur mij een pb en ik ga het zo dra ik het binnen heb scannen en door sturen.

en misschien is er iemand die dan misschien ook voor mij het wiegje wilt naaien, op mijn kosten natuurlijk.

of misschien zijn er mensen die een leuke patroon voor mij hebben, ik ga als er plek is, bij mij naai cursus.
    ga ik beginnen:D.

best wel stom van mij dat ik dacht o wat een leuk wiegje voor 10 euro hahaha, ik ben een beetje slecht in engels.

hoop dat ik nu me zelf blij kan maken en misschien jullie ook.

groetjes jacky story

9. ivfje

ivfje Bekend lid

25 feb 2011
    719
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die vind ik echt superschattig! Dus als je de pdf hebt dan houd ik me aanbevolen!

10. jackystory

jackystory Fanatiek lid

10 feb 2012
    1.156
    1
    0
    speen koorden maken
    Amsterdam
    stuur mij aub een pb want anders vergeet ik het, groetjess

11. pety01

pety01 Actief lid

3 mrt 2011
    434
    219
    43
    NULL
    NULL
    Ik heb nog wel een heel simpel patroon voor een overgooier/jurkje. Ik zal even kijken of ik deze netje ingescanned krijg. In ieder geval een leuk projectje om mee te beginnen.

Ik zal hem binnenkort zo wie zo wel even online zetten. Misschien voor de andere dames ook nog wel leuk.

12. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Prachtig zeg, echt super gemaakt en wat origineel!

13. mamavanamber

mamavanamber Actief lid

29 nov 2008
    154
    0
    0
    ik heb gisteren voor het eerst een overtrekje voor het dekentje in de wieg gemaakt. ik weet, simpeler bestaat niet, maar ik ben er trots op!

ga er nog een paar maken, ook voor het ledikant. heb de smaak te pakken haha

14. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

Vorige week heb ik dit badjasje voor een vriendin gemaakt die net bevallen is. Mijn eigen dochtertje heeft er al een.
    BAdjas.jpg

15. ivfje

ivfje Bekend lid

25 feb 2011
    719
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooi badjasje! Dat wil ik ook nog wel maken :) weer iets voor op het lijstje haha

16. ivfje

ivfje Bekend lid

25 feb 2011
    719
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk toch helemaal als je er meer zin in krijgt ze te maken!

17. rinnie

rinnie Bekend lid

11 apr 2008
    660
    0
    0
    Dank je wel Hadassa (en alle andere meiden) voor de complimenten! :)

Dat badjasje is leuk!!! Super zeg! Heb je een patroon O:) ?

18. nathalie2012

5 okt 2012
    1.581
    0
    0
    Eerst wilde ik allerlei patronen gaan kopen van Burda maar die
    kosten een tientje per stuk. Dan worden rompers ed wel erg duur.

Ik heb nu echter ook een paar bladen met patronen voor baby-dingen die lijken me leuk om te maken. Dus wie weet ga ik dat nog wel doen. Vind het alleen wel nogal spannend om bijvoorbeeld een slaapzak te maken. Wat als het nou niet lukt of niet veilig is voor de kleine? Moet er niet aan denken dat de kleine straks de boel kapot kan trekken of zich er aan kan bezeren!

19. nathalie2012

5 okt 2012
    1.581
    0
    0
    @ Rinnie: wauw wat gaaf! Zulk soort dingen zijn inderdaad leuk om zelf te maken :)

20. Violier

Violier Lid

13 jul 2012
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Dames.
    De eerste keer dat ik reageer, heb zo ongeveer alles bekeken en wat een super gave dingen allemaal. Ik ben net begonnen met naailes. Ik heb 2 dochters en wil graag zelf van alles maken voor hun. Is het niet een idee om een aparte topic te maken met waar we een link plaatsen voor gratis patronen. Misschien kunnen we elkaar op die manier helpen en houden we de kosten laag. Ik weet alleen niet hoe je een nieuwe topic maakt, heb wel veel gratis patronen van allerlei dingen.
    Groetjes Mariska

Deel Deze Pagina