Heel erg leuk Micera, nog van harte gefeliciteerd met jullie kleine ventje! Ga me ook ns richten op de broekjes
Wat een schatje!!! ❤️ Het broekje staat hem inderdaad goed. Ik kan niet wachten tot onze kleine knul er is.
Ik heb een luieretui gemaakt voor een vriendin. Ik vind het kussentje er niet zo mooi opzitten, maar de stof 'wiebelt' nogal onder het naaimachine. De charme van iets zelfgemaakt zullen we maar zeggen. Ik vind het wel echt mooie stof trouwens.
Wat een leuke! Gebruik je de flap dan als matje ofzo? Wat voor stof heb je gebruikt? Hier nog ff niks genaaid, maar wel stof gebruikt 😉
Ook leuk. Aan de blauwe kant een katoenen fleece. De witte karn een beetje watachtig/schapenvacht....? Geen idee hoe ik het moet uitleggen. Verschonen gaat gewoon op de doek. Kijk zo :
Mooi dekentje! Wat voor stof heb je daarvoor gebruikt? Ik wil nog graag een dekentje voor in de aandragen maken, maar kom er niet helemaal uit
Jumpsuit: ja zitten drukkertjes tussen de benen Dekentje: is een wrap scrap (doekstuk) aan de ene kant, andere kant minky-stof