Ik heb gister mijn eerste project afgemaakt lekker zacht boxkleed Nooit eerder iets gemaakt , ben wel trots op me zelf
Leuk is ie. Kipkep vind ik ook fijn, we hebben ook de echte. Maar ik vind toch: ze worden niet echt heel warm, en ook niet lang. Hoeft ook niet heet ofzo, maar toch, vind het 'flauwtjes' Kan ik hem langer doen denk je?
Bloos dank je Heb alleen niet genoeg stof over voor de spijltjes wilde daar nog n opstaande rand voor maken zo dat kleine man zich niet kan bezeren
Ik wil graag een deken (quilt) maken voor ons aanstaande kindje, maar ik vraag me af waar jullie je stoffen halen? Of online kopen?
Ja ik Heb net m'n bad cape af gemaakt Crème badstof met een licht bruin met witte stippen biesje Zal morgen ff fotootje maken lig al in bed Moest de bies zelf maken kon geen leuke vinden,en dat is me n gepruts joh hahaha (zondag ff t apparaatje van m'n ma ophalen dan gaat het n stuk sneller ) Tot 2 x toe m'n duim verbrand aan de hete stoom van t strijk ijzer hahahaha
Zwaai! Is alweer ff geleden dat ik hier ben geweest. Bij de zwangerschap van zoonlief nu is er een meisje op komst en mag ik los met roze. Ik heb nog behoorlijk wat projecten liggen. Ben bezig met een nieuwe rugdrager, ik moet nog een ringsling maken, er ligt een deken(hoes) half afgemaakt op me te wachten, ik moet nog een boxzak maken, een ding voor aan de open (ikea) commode om luiers in op te bergen, wasbare zoogkompressen, etc, etc.... Maar heb ook al wel wat af: m'n 'dooky', een boxkleed, een paar lakentjes, en een voedingskussen (+hoezen), paar boxpakjes... Ik begin nesteldrang te krijgen, dus hopelijk kan ik binnenkort nog veel meer op het 'af' lijstje zetten haha! Foto's volgen later!
Leuk yupgup! Voor die zoogcompressen, waar haal je pul-stof? En gebruik je een lockmachine? En heb je een patroon voor de dooky?
Zo, de deken(hoes) kan op het 'af' lijstje en ringslingringen zijn besteld wat kan dat opluchten he.... Hier vind je het 'patroon' voor de Dooky. Ik heb zelf ook een beetje gekeken naar wat past bij onze kinderwagen en wat ik handig vind. Ik heb zelf bijvoorbeeld KAM snaps gebruikt ipv klittenband; ik weet nog dat zoon altijd ontzettend schrok als ik iets van klittenband opentrok... http://www.zwangerschapspagina.nl/de-babyuitzet/243572-wie-heeft-veel-genaaid-voor-de-babyuitzet-412.html Ja, ik gebruik een lockmachine, dus dan moeten ze snel klaar kunnen zijn! Ik heb een changing mat besteld bij Alvababy.com (PUL) en daar knip ik rondjes uit. Ook daar de bamboe washandjes besteld en die zijn precies groot genoeg voor de voering. Ik heb ook zitten kijken naar PUL en bamboe bij www.deKleineHand.nl en Welkom bij Diaper Design, wasbare luiers en diy luiers, maar alvababy was nog iéts goedkoper (en leukere printjes) en heb ik bestelervaring mee (ivm wasbaar luieren). Ik heb 20 washandjes besteld, dus kan straks 20 pads maken. Als ze nou goed lukken, kan ik nog wel meer bamboe bestellen en ze gaan verkopen , want heb nog PUL zat!
Ik breek even in.... Heeft er iemand heel misschien een patroon van de maxi cosi citi? Oma in spé gaat los op de naaimachine
Ik zou graag een bekleding, coulour cap en screen maken zoals sibble heeft.... Iemand een patroon? Ik heb een maxi cosi cabriofix