Wie heeft er (veel) genaaid voor de babyuitzet?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Jiska, 12 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

Ik heb ook de kipkep genaaid. Vind het net een grote maandverband haha

2. Mimime

Mimime Niet meer actief

Leuk kleurtje!
    Ik vond ze geweldig in het gebruik!

3. Lasas

Lasas Bekend lid

20 aug 2013
    993
    30
    28
    Mooi, leuke kleurtjes! Dat wordt mijn project voor morgen!

4. Misha85

Misha85 Fanatiek lid

17 dec 2013
    1.326
    0
    0
    Ik heb gister mijn eerste project afgemaakt :) lekker zacht boxkleed:D
    Nooit eerder iets gemaakt , ben wel trots op me zelf

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      51,5 KB
      Weergaven:
      15
  5. liefsvanmama

Leuk is ie.

Kipkep vind ik ook fijn, we hebben ook de echte. Maar ik vind toch: ze worden niet echt heel warm, en ook niet lang. Hoeft ook niet heet ofzo, maar toch, vind het 'flauwtjes'
    Kan ik hem langer doen denk je?

6. Mimime

Mimime Niet meer actief

Ik warme ze altijd iets langer, dan werden ze wat warmer, en bleven ook langer warm!

7. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.277
    2.037
    113
    Wauw!!!

8. Misha85

Misha85 Fanatiek lid

17 dec 2013
    1.326
    0
    0
    Bloos:) dank je :)
    Heb alleen niet genoeg stof over voor de spijltjes wilde daar nog n opstaande rand voor maken zo dat kleine man zich niet kan bezeren

9. Micera

Micera Fanatiek lid

23 jun 2013
    3.296
    547
    113
    wauw wauw wauw!!! Wat een prachtig kleed heb je gemaakt. Daar kan je apetrots op zijn. Geweldig!

10. chickenmomma

15 okt 2013
    61
    0
    0
    Ik wil graag een deken (quilt) maken voor ons aanstaande kindje, maar ik vraag me af waar jullie je stoffen halen? Of online kopen?

11. Misha85

Misha85 Fanatiek lid

17 dec 2013
    1.326
    0
    0
    Ik haal mijn stofjes bij karteris in Oosterhout
    Je kan ook naar de markt :)

12. liefsvanmama

Nog nieuwe dingen gemaakt iemand?

13. Misha85

Misha85 Fanatiek lid

17 dec 2013
    1.326
    0
    0

Ja ik :)
    Heb net m'n bad cape af gemaakt ;)
    Crème badstof met een licht bruin met witte stippen biesje:)

Zal morgen ff fotootje maken lig al in bed:D

Moest de bies zelf maken kon geen leuke vinden,en dat is me n gepruts joh:p hahaha (zondag ff t apparaatje van m'n ma ophalen dan gaat het n stuk sneller ;) )
    Tot 2 x toe m'n duim verbrand aan de hete stoom van t strijk ijzer hahahaha

14. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Zwaai! Is alweer ff geleden dat ik hier ben geweest. Bij de zwangerschap van zoonlief :) nu is er een meisje op komst en mag ik los met roze. Ik heb nog behoorlijk wat projecten liggen. Ben bezig met een nieuwe rugdrager, ik moet nog een ringsling maken, er ligt een deken(hoes) half afgemaakt op me te wachten, ik moet nog een boxzak maken, een ding voor aan de open (ikea) commode om luiers in op te bergen, wasbare zoogkompressen, etc, etc....

Maar heb ook al wel wat af: m'n 'dooky', een boxkleed, een paar lakentjes, en een voedingskussen (+hoezen), paar boxpakjes... Ik begin nesteldrang te krijgen, dus hopelijk kan ik binnenkort nog veel meer op het 'af' lijstje zetten haha! Foto's volgen later!

15. Mamajen

Mamajen Bekend lid

8 nov 2013
    634
    1
    0
    Leuk yupgup!

Voor die zoogcompressen, waar haal je pul-stof? En gebruik je een lockmachine?
    En heb je een patroon voor de dooky?

16. liefsvanmama

Zo! Veel projecten!

17. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    #4317 Yupgup, 15 jun 2014
    Laatst bewerkt: 15 jun 2014
    Zo, de deken(hoes) kan op het 'af' lijstje en ringslingringen zijn besteld :D wat kan dat opluchten he....

Hier vind je het 'patroon' voor de Dooky. Ik heb zelf ook een beetje gekeken naar wat past bij onze kinderwagen en wat ik handig vind. Ik heb zelf bijvoorbeeld KAM snaps gebruikt ipv klittenband; ik weet nog dat zoon altijd ontzettend schrok als ik iets van klittenband opentrok...
    http://www.zwangerschapspagina.nl/de-babyuitzet/243572-wie-heeft-veel-genaaid-voor-de-babyuitzet-412.html

Ja, ik gebruik een lockmachine, dus dan moeten ze snel klaar kunnen zijn! Ik heb een changing mat besteld bij Alvababy.com (PUL) en daar knip ik rondjes uit. Ook daar de bamboe washandjes besteld en die zijn precies groot genoeg voor de voering. Ik heb ook zitten kijken naar PUL en bamboe bij www.deKleineHand.nl en Welkom bij Diaper Design, wasbare luiers en diy luiers, maar alvababy was nog iéts goedkoper (en leukere printjes) en heb ik bestelervaring mee (ivm wasbaar luieren). Ik heb 20 washandjes besteld, dus kan straks 20 pads maken. Als ze nou goed lukken, kan ik nog wel meer bamboe bestellen en ze gaan verkopen ;), want heb nog PUL zat!

18. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Ik breek even in.... Heeft er iemand heel misschien een patroon van de maxi cosi citi? Oma in spé gaat los op de naaimachine :D

19. liefsvanmama

Ik zou graag een bekleding, coulour cap en screen maken zoals sibble heeft.... Iemand een patroon? Ik heb een maxi cosi cabriofix

20. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    IMG_50390013551027.jpg

Bij deze mijn maxi-cosi zonnekap. Niet helemaal volgens het patroon maar ik ben er blij mee.

Deel Deze Pagina