Leuke dingen hebben jullie gemaakt allemaal. Volgens mij staat hier een werkbeschrijving voor de Lodger Bunker? Alleen geen foto helaas. http://jjbd2005.xsbb.nl/viewtopic.php?f=20&t=830883
@ polkadot en niekekris: dankjullie! Spuitbus heb ik nog staan. gaa eerst wel ff de achterkant proberen. Anders dit weekend maar ff langs pippoos voor chemagelijm
bubsie; hier enkele sites, maar er zijn zoveel leuke sites.. destoffenstunter.nl, stoffen.net, stoffenhandel.nl, destoffenkraam.nl ben druk bezig geweest met een badstoffenomslagdoek met voor de 1e keer biaisband... viel met niet tegen... tis niet perfect geworden maar vind m erg leuk... Bekijk bijlage 141419
Wat schattig met dat olifantje. Ik heb vanmorgen wat hema shirtjes gepimpt met applicaties en lintjes. Dat kan echt iedereen. Ik vind het zo leuk geworden. Bekijk bijlage 141428
liedepietje; leuke applicaties zeg!! heb je die online besteld? zo kun je hele simpele shirts idd erg leuk en origineel maken!
Ja, op deze site: Home | full color applicatie(s) en zo Ik vind het ook zo leuk, en het kost hooguit 5 min tijd per shirt.
IVFJE, wat is je omslagdoek leuk geworden! Werkt best wel fijn hè dat band. Liedjepiedje, dat is ook een leuk idee! Ik ga zo even de site bekijken. Je hebt erg leuke creaties gemaakt!
Ik zoek altijd naar mooie sfeerplaatjes op internet. Ik maak daar kaartjes van. Toevallig kwam ik deze foto tegen. Ik vond het wel een goed idee. Bekijk bijlage 141799
leuk dat romper/jurkje! heb alleen een jongen anders deed ik er vast wel wat mee weet iemand hoe ik aan gratis kinderkledingpatronen kan komen? via internet of zo?
Wat gaaf zeg! Gelijk de site opgeslagen bij m'n favorieten. T-shirts pimpen is inderdaad simpel, harstikke leuk om te doen en een gaaf resultaat. Vraagje over de letters: strijk je die er één op en welke grootte is dit?
Hoi, Ja, leuk he? Ik vind het ook zo makkelijk! Zeker omdat het zo simpel is en origineel. De letters zitten aan elkaar op een velletje dus die strijk je er in 1 keer op. Volgens mij is het maat 2 cm.