Dat heb ik nog niet getest. Ze zit nu tussen maat 56 en 62 in. Dus over een week of 2 kan ze deze shirtjes denk ik dragen... Ze voelen op het stof heel stevig aan.
weet iemand of je skyleer onder de naaimachine kan naaien? heb je daar speciaal naald en draad voor nodig? en hoe krijg je dan ronde randje wat je vaak bij leren stoelen ziet en ook soms bij kussens. (hoop dat iemand snapt wat ik bedoel) wil de bekleding van mijn oldtimer bmw zelf gaan naaien. het middenconsole van het dashboard is al gelukt, maar die is gelijmd en gesmolten.
ik wil binnekort een boxkleed en speelkleed in 1 maken.. iemand nog tips? ik wil op de speelzijde graag lint verwerken, een speigeltje, ritselspeeltje, piepspeeltje, en verschillende kleuren en structuren stof. iemand die nog een aanvulling heeft? heb er erg veel zin in, maar moet eerst nog 2 grote knoopsgaten maken voor in mijn lodger wikkeldoek jemig wat is dat een rot werk! heb nu de 1e en grootste er al in gelukkig, maar de anderen blijven erbij!
Bestelling gedaan . Prijzen vallen me ook reuze mee. Was 10 euro kwijt maar daar kan ik dan wel 3 shirts mee pimpen! Nu nog even langs de HEMA . Er bestaat ook van dat spul waarmee je stof op stof kunt strijken. Dat lijkt me ook super leuk spul! Bijv. haar naam in een stofje op een t-shirt strijken.
je kunt ook gewoon van dat strijk papier halen, en dan zelf letters, plaatjes, of zelfs fotos printen en erop strijken.. vind ik zelf ook erg leuk, en is nog goedkoper dan kant en klaar bestellen! en je kunt dan bijv. een plaatje nemen waar je in het klein de naam oid bij op zet, dan is het nog persoonlijker! heb net ff bij de ikea 2 dekbedden geshopt kan ik gauw met mn boxkleed beginnen!
Ja dat kan wel.. M'n moeder doet het ook.. maar hoe en wat dat kan ik je niet vertellen want dat weet ik niet..
Ik heb een tijdje terug wel gewerkt met gewoon leer. Met een normale naaimachine. Je kunt het dan alleen niet uithalen omdat je dan de gaatjes blijft zien (bij echt leer iig), dus je moet geen foutjes maken En ik weet even niet wat je bedoelt met zo'n ronde rand?
weet niet hoe ik een foto moet plaatsen dus maar even zo Marktplaats.nl > Zwarte hoofdsteunen BMW oude types - Auto-onderdelen - BMW onderdelen en dan het randje aan de zijkant.
anica; zou niet weten hoe je zo'n soort randje kunt naaien... misschien dat het een soort afwerkband is die wel kant en klaar verkrijgbaar is? heeft iemand nog wafel katoen gekleurd??
Heeft iemand misschien een patroon van een kindertuniek maat 116 liggen?/ik ben aan het googlen maar ik kijk misschien verkeerd??IK heb een abbonnement op de knippie aangevraagd maar ik weet niet wanneer ie ingaat.Ik vind her dus zonde om nu de nieuwe bijna. 9 euro te kopenl.Kan iemand mij helpen??Het wordt mijn eertse project..Alvast bedankt!!
Dat randje wat je bedoeld heet paspel of passepoil, misschien is er met google een goede uitleg te vinden. Je hebt er in ieder geval een apart voetje voor nodig, waarschijnlijk kan het met een ritsvoetje ook wel. Je kunt de randjes kant en klaar kopen om in te naaien of ze zelf maken door een koord in een reepje materiaal te naaien. Voor skai heb je trouwens geen andere naald nodig, dat kan met een normale naald omdat het zo zacht is. Voor leer moet je voor het mooiste effect speciale leernaalden hebben, die hebben geen normale punt maar een heel klein mesje waarmee je sneetjes maakt zodat de steken van het stiksel mooi komen te liggen. Hopelijk kun je hier iets mee (oude bmw's zijn gaaf trouwens!)
Voor de paspel: Miss Stik: paspel Onderaan die pagina staat nog een link naar een site waar het toegepast wordt
jammer dat het hier zo rustig is... heeft iemand wel eens een slaapzakje gemaakt? zo ja, hoe maak je die? zijn daar patronen van, of moet je dat zelf doen...
Heb je niet een slaapzakje gekocht? Ik heb bijvoorbeeld een oude (gekregen) slaapzakje, die zou ik uitelkaar gaan halen en dan een leuke nieuwe voor in de plaats maken.. Ik kan jullie niet aan patroon helpen!
heb hier een kapotte liggen voor d winter, en wil nu eentje voor de zomer er voor maken..(heb de rits er al uit ) maar welk stofje kun je het best gebruiken, gewoon katoen kan toch wel? lijkt me lekker koel in de zomer... wat denken jullie?