Wie heeft er (veel) genaaid voor de babyuitzet?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Jiska, 12 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Vera wat een super leuk ding zeg!! Heel mooi gemaakt!

2. ivfje

ivfje Bekend lid

25 feb 2011
    719
    0
    0
    NULL
    NULL
    zo laatste tijd weer veel leuke en mooie dingen gepost hier zeg!

hopeloos achter lopend met reacties, maar al het mooie/goede werk mag gecomplimenteerd worden:

@Esthertie wat heb jij leuke stofjes zeg... mn die van je wikkeldeken! hoe heb jij het mandje zo stevig gemaakt? heb je een patroon hiervoor gebruikt of zelf bedacht? en hoe krijg je die naden van je aankleedkussen zo mooi strak! vind dat nog een hele klus...

@veraM; leuk bord zeg!! erg handig en nog mooie blikvanger op de kinderkamer. Goed gelukt zeg je wikkeldeken!!

@juffertje; lief knuffeltje zeg!

@juffie2008; lief zeg die vlinders!

@nikkie83: hoe groot zijn de wafeltjes van het wafelkatoen die je nu thuis hebt? mijn wafelstof is wel heel zacht maar heb m op de stoffenbeurs gekocht zodat ik het eerst goed kon voelen..ben nu op zoek naar "grotere wafels"

@wendyp; super mooi jurkje zeg!!

@Zussie; jij hebt ook al leuke dingen gemaakt zeg...

@nessie79 ben benieuwd naar je creaties..

hier even niet actief achter de naaimachine gezeten.. heb nog een aantal projectjes liggen, waaronder een speelkleed voor buiten en een tuinbroekje...

3. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

@ivje Bij het mandje heb ik zowel aan de binnenstof als aan de buitenstof vliseline gestreken en dan de iets dikkere variant. Dan blijven de zijkanten prima rechtop staan en zeker wanneer je de mandjes vult. Op deze pagina staan een aantal links naar verschillende modellen: Cache Valley Craft Mafia: DIY Fabric Storage Bins

De meeste stofjes bestel ik in Amerika voor mijn webshop. En de naden euhm tja, goed meten denk ik.

4. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Esther, waar in Amerika bestel jij stof?
    Ik ken onderhand alle Nederlandse winkels wel ;) dus misschien leuk om eens uit te wijken naar Amerika!

5. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

@Zussie Ik bestel ze via de website www.etsy.com Dit is een overkoepelende ameriakaanse website waar heel veel creatievelingen hun handgemaakte producten aan bieden (waaronder ik zelf). Hier worden ook heel veel stoffen en aanverwanten verkocht.

6. VeraM

VeraM Actief lid

22 apr 2010
    463
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Gelderland
    Ik heb een rokje voor Maud gemaakt, je ziet het niet zo goed op de slechte foto, maar er zitten plooitjes in de boord en natuurlijk lekker elastiek.

7. VeraM

VeraM Actief lid

22 apr 2010
    463
    0
    0
    Gelderland
    En een jurkje van een tuniekje van mij die ik niet meer pas ;)

8. Jenala

Jenala Fanatiek lid

16 apr 2010
    1.906
    60
    48
    Wat een ontzettend leuke dingen staan er tussen zeg, heb alweer leuke ideeen opgedaan.
    Ik heb een broekje, een rokje, een t shirt en een jurkje voor Thirza gemaakt. En ik ben nu met een ander jurkje bezig.
    Hierna wil ik een overtrek gaan maken voor mn ledikant deken.

Hier het jurkje, hij is een maat groter dan dat ze eigenlijk heeft omdat ze een pavlik bandage eronder heeft:
    Bekijk bijlage 156792

9. VeraM

VeraM Actief lid

22 apr 2010
    463
    0
    0
    Gelderland
    @ Jenala: Wauw wat een gaaf jurkje! Geweldige stof ook!

10. VeraM

VeraM Actief lid

22 apr 2010
    463
    0
    0
    Gelderland
    En nog een jurkje, ik moet hem nog wel even afwerken.

11. nessie79

nessie79 Lid

2 sep 2007
    97
    0
    0
    Heusden
    Hallo dames,

Wat een mooie dingen zijn er weer gemaakt. Mijn foto volgt snel hoor ga hem morgen even maken. Ondertussen ook een spuugdoek gemaakt.

@VeraM wat een gave wrapper heb je gemaakt! Heel leuk ook met die stof. Mag ik vragen waar je het patroon vandaan hebt?

Groetjes Vanessa

12. VeraM

VeraM Actief lid

22 apr 2010
    463
    0
    0
    Gelderland
  13. nessie79

nessie79 Lid

2 sep 2007
    97
    0
    0
    Heusden
    Thanx Vera,

ga deze week even kijken voor stof! Heb jij hem met fleece en katoen gemaakt? Ik heb een orginele wrapper van onze dochter maar wilde ook een dunnere voor van de zomer! Ga hier eens mee aan de slag!

14. VeraM

VeraM Actief lid

22 apr 2010
    463
    0
    0
    Gelderland
    Ik heb badstof voor de binnenkant gebruikt, vind ik lekkerder voor een babyhuidje dan fleece. En de buitenkant is katoen.

15. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuke creaties zie ik weer op de voorgaande pagina's!

Heb een vraagje :) .. Ik heb een Knippie gekocht (nr 2. april/mei), helaas staat er zeer weinig in maat 86. Nu wilde ik het jurkje gaan maken, maar daarvoor moet je smocken.. Ik dacht dat je met een liggend spoelhuis niet kon smocken? Of kan dat wel? Ik heb nog geen kleding gemaakt en het zweet breek me al bijna uit bij de gedachte :p maar ik wil het toch echt gaan proberen :) :D .

16. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Superleuke lodger Vera

Ik zie leuke dingen voorbij komen :D

17. nessie79

nessie79 Lid

2 sep 2007
    97
    0
    0
    Heusden
    Hier de beloofde foto's van mijn eerste creaties en de lakentjes en muziekdoosje dat mijn moeder gemaakt heeft.

18. nessie79

nessie79 Lid

2 sep 2007
    97
    0
    0
    Heusden
    foto 2: de 3 lakentjes die mijn moeder heeft gepimpt en het muziekdoosje

19. VeraM

VeraM Actief lid

22 apr 2010
    463
    0
    0
    Gelderland
    Wauw Nessie super leuk!

20. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ Nessie
    Superleuk hoor meid! Ziet er eerder uit als een gevorderde dan een beginner haha

Deel Deze Pagina