ja heb de onderkant eruit gesloopt met de beitel en toen n gat erin geslagen en ook gelijk in mn tafel muziekdoosje vastgelijmd met lijmpistool muziekdoosje heb ik uit een knuffel gesloopt die we bij de pampers kregen haha
Muziekdoosjes kun je ook kopen bij Prenatal. Ik heb er een van het zwanenmeer bij Pinokkio (houten speelgoedwinkel) gekocht.. Supr leuk hoor zo'n vogelhuisje
ja weet ik maar mn hond had m gesloopt , t knuffeltje dan dus toen dacht ik kan die ook gebruiken bij hiphandwerk hebben ze die dingen ook heeft een van jullie al een hangmatje gemaakt ? voor Sen had ik er een gekregen van de fysio voor zijn voorkeurshouding , t was gewoon een badhandoek met de bovenkant om gezoomd en daar touwtjes door heen zodat ik m in zijn bedje of de box kon hangen . nu ga ik er ook een zelf maken is heel simpel eigenlijk
@Nikkie Ik wou zo'n hangmatje kopen, op Marktplaats worden er heel veel aangeboden. Maar zelf maken kan natuurlijk ook makkelijk. Ik ben benieuwd.
Hahaha Nessie wat grappig! Ik ben benieuwd naar die van jou! Je lakentje/dekentje is super, daar past de Lodger wel bij ja! Ik heb voor Maud een verjaardagsmuts gemaakt van vilt. Ik weet niet eens of ik die al heb laten zien hier. Het is een Janneke muts want ze krijgt een Jip en Janneke feestje. De een zit met klittenband vast, ik heb ook al de twee gemaakt hahaha. Op deze foto is die nog niet af, ik zal morgen er buiten even een andere foto van maken.
Hallo dames, heb wat avondjes nodig gehad om alles te lezen. Leuke ideeen en goede tips, bedankt! Zal binnenkort eens wat fotograferen en laten zien hier. Ben nu met verlof dus meer tijd om mooie dingen te maken. Volgende project is een boxkleed en een speelkleed. Voor het speelkleed was ik op zoek naar leuk tafelzeil, kwam doorzichtig zeil tegen dus dat gaat tegen de onderkant. Ik heb trouwens een Husky naaimachine, lichtere variant van Husqvarna. Ben ik erg blij mee! Heb em gekregen van mijn moeder, was niet echt goedkoop trouwens. Maar als je regelmatig naait als hobby is tie het wel waard.
Vogelhuisje is echt een super idee, erg leuk ga ik onthouden!!! Ook die muts is echt geweldig, super netjes gemaakt Ik heb een nieuwtje, wij krijgen namelijk een zoon!!!! We zijn zo blij, hij is helemaal gezond. Alleen de holte bij zijn niertje is iets te groot. Dit kan geen kwaad, het kan alleen zo zijn dat hij vlak na de geboorte eerder een urineweginfectie heeft. Hier groeit hij over heen. Wel krijgen we met 32 weken nog een extra echo om het goed in de gaten te houden..... WIJ ZIJN ZO BLIJ!!!!
Gefeliciteerd Melkie! Goed nieuws! Fijn dat het vergrootte niertje niet ernstig is! Goed dat ze het wel in de gaten houden! Geniet van jullie wonder!
En nu de uitzet naaien! Van harte met dit leuke nieuws viltenfeestmuts! Überhaupt een feestmuts... heel goed idee! Wellicht voor over een paar maanden hier ook een goed idee
Bedankt voor jullie reakties!!! Moet zeggen dat we heerlijk hebben geslapen nu we weten dat alles goed is met onze kleine kerel!!!! Nu op naar de creatieve inspiratie.....
Hallo dames, zoals beloofd mijn creaties, 2 badcapes van 1x1m. Deze zijn voor een vriendinnetje trouwens. Heb er zelf ook al 3.
Die zijn leuk!!! Heb je gewoon een handdoek gebruikt voor de badstof of heb je losse badstof gekocht?
Ik heb bij de stoffenkraam badstof gekocht, 10 euro/m dacht ik. Is lekker dik en inderdaad zacht! Biaisband etc komt er ook vandaan. Enige minpuntje is dat als ik wat bestel er altijd iets niet is. Maar dat melden ze netjes en je kan kiezen of je andere stof wil of je geld terug. Sowieso goede kwaliteit stof naar mijn mening.
Hallo dames, wat een creatieve zielen bij elkaar hier! Wauw! Ik ben sinds een jaar ook aan het naaien begonnen, hoewel ik nooit les heb gehad... Eerst op een héél oude machine van de kringloopwinkel (Singer met trapper, dus niet elektrisch), sinds enkele maanden heb ik ook een Brother (elektrisch) van de rommelmarkt. Met ons tweede prutske op komst, heb ik al een hoop stofjes online besteld om allerlei dingen te maken, maar helaas ben ik verplicht om volledige bedrust te houden... dus al mijn mooie plannen in de war! Vooraf had ik al trip trap kussentjes uit tafelzeil gemaakt voor onze dochter. Gewoon een stoffen kussentje goed bestudeerd, en zelf een patroon getekend. Wel rechtstreeks op het zeil, dus ik heb het patroon niet meer liggen . Achteraf heb ik nog enkele setjes gemaakt, is echt niet zo moeilijk als je een voorbeeld hebt! Een fotootje: Ik blijf jullie trouwens graag volgen om inspiratie op te doen!
Super handig zeg die tripptrapp bekleding! Ga ook eens zelf aan de slag Mijn lintjes zijn binnen dus ik ga vanavond ff aan mn omslagdoek..
@ Boerderijmama, balen zeg van die bedrust... waarom moet dat als ik vragen mag? Maar wat leuk zeg dat kussen, kan dat tafelzeil gewoon onder de naaimachine genaaid worden? Of moet dat met een speciale naald? Vanmiddag bij de verloskundige geweest, ze wil dat ik halve dagen ga werken ivm heupklachten.... Was wel even slikken moet ik zeggen....