Wie heeft er (veel) genaaid voor de babyuitzet?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Jiska, 12 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Ziet er echt weer super leuk uit!!!
    Wat gebruik jij als vulling voor dat verschoningsmatje en luiertasje?
    En maak jij dat verschoningsmatje gewoon met stof? Of met tafelzeil?

2. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Gefeliciteerd met de geboorte van Kate!

3. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

@Merry Hier kan je het patroon downloaden. Ik heb alleen de sluiting vervangen door een knoop met knoopsgat. En heb katoen voor de buitenkant en zachte flannel voor de binnekant genomen.
    The Sewing Republic – Project Ideas

4. Esthertie

@Meike Voor de vulling heb ik fiberfill genomen. Maar een oude handdoek of fleece kan ook en je kan hem natuurlijk ook van tafelzijl maken. Ik heb katoen gebruikt.

@Nessie Nog gefelicicteerd!! :)

5. merry78

merry78 Actief lid

18 aug 2010
    490
    0
    16
    Dank je voor je snelle reactie!

6. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    @ Nessie, gefeliciteerd met de geboorte van je dochter Kate. Geniet er lekker van!!!

Ik heb gisteren ook nog een schouderdoek gemaakt, zodat als de kleine een boer laat en wat moet spugen niet gelijk je kleren onder zitten...;)

Bekijk bijlage 161881

7. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
  8. Esthertie

@Meike Lief stofje! Heb je een bestaande doek als patroon voor de afmeting gebruikt of 'gewoon' wat geschat. Ik wil deze namelijk ook nog maken, maar zit een beetje met de afmetingen.

9. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    @ Esthertie, ik ken het bestaande patroon niet. Had er weleens van gehoord over dat ie in een box zit ofzo? Deze die ik heb gemaakt schijnt groter te zijn, wil je het patroon wel geven. Maar weet even niet hoe..... Jij een ideetje?

10. Esthertie

@Meike Kan je mij de lengte, breedte (breedste deel) + breedte (smalste deel) geven? Dan kom ik er wel uit. Ik ben ze al wel eens op internet tegen gekomen maar geen idee meer waar.

11. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    @Esthertie, bij deze dan ;):
    Lengte: 56 cm
    Breedte op het smalle stuk: 22 cm
    Breedte op het brede stuk: 30 cm

Laat je wel zien hoe jou resultaat is geworden?

12. Esthertie

@Meikie Dankjewel en natuurlijk laat ik het resultaat zien.

13. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Meikie, dankjewel, die ga ik ook proberen! Zal ook zeker weer posten als ik wat gemaakt heb. Was even met wat andere dingetjes bezig.

14. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    @ Esthertie, ik zag op foto's dat jij van die innaailabels hebt.... Waar heb je die vandaan? Of heb ik dat verkeerd gezien. Ik heb nu alleen die strijklabels, maar die vind ik te hard/stug.....;)

15. Esthertie

@Meikie Ik heb een webshop waar ik mijn producten in verkoop en heb daarvoor labels laten maken. Het zijn gewoven labels en je moet ze per +/- 250 afnemen. Ik heb ze bij fenka.nl laten maken. Je kan ook van dat transfer/strijkpapier bij hema of v&d kopen en dit op een breed lint strijken dan heb je ook een label.

16. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Oja, dat is ook een idee. Ik heb nog transferpapier hier liggen van de action....:D
    Zie net dat wij vlak bij elkaar wonen, grappig...:)

17. Esthertie

@Meikie Ben benieuwd naar het resultaat. EN nu ben ik wel heen nieuwschierig waar jij dan woont..??

18. ivfje

ivfje Bekend lid

25 feb 2011
    719
    0
    0
    NULL
    NULL
    de stof van snoozebaby vind ik wel wat weg hebben van zijdefleece... maar ook ik ben het nergens echt tegengekomen, al lijken sommige fleece dekens bij action en zeeman er soms wel op...

19. ivfje

ivfje Bekend lid

25 feb 2011
    719
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nessie79: GEFELICITEERD met de geboorte van kate, geniet van de kraamtijd

anke, lief stofje zeg voor de wieg.. heb ook een paar stofjes met vlinders liggen voor een buitenkleed..(een van de vele projecten op de "plank")

estertie: mooie doekjes van mooie stoffen zeg... toch ook maar eens beter op die stoffensite gaan kijken

liedepietje: mooi gedaan zeg die "kwijldoek" , wel lekker stel zo mamma en dochter :p

boerderijmamma: leuk idee de naam op de slab, machinaal of met de hand gedaan??

meikie: zo'n grote spuugdoek heb ik ook gemaakt.. ga er ook zéker meer maken lijkt me echt handig in het gebruik

20. VeraM

VeraM Actief lid

22 apr 2010
    463
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Gelderland
    Even snel: Nessie: Gefeliciteerd met jullie dochter Kate! Geniet van je kraamtijd, want het is zo een grote meid!

Deel Deze Pagina