Bedankt! Ik zal eens kijken! Leuk die uiltjes en de lamp versieringen! Heb zo'n zin om ook weer wat te freubelen, maar de kleine van 5wk houd me aardig bezig. Lang leve krampjes...
@ Vlinder Ja meid, kleintjes hihi dan kan je niet meer ff lekkere freubelen.. Maar komt vanzelf weer Ik heb nu nog op mn lijstje, nog een omslagdoek, boxkleed en wat roezelrokjes, 3 lakentjes en de lamp van mn zoon.. Dan ben ik klaar.. denk ik..
Leuke dingen allemaal! Weet je waar je ook leuke stofjes hebt voor weinig.. het klinkt raar maar bij leen bakker met uitverkoop zoals nu heb je gordijnen voor 5 euro dus heb je een aardige lap. Verder hebben ze vaak gordijn coupons hier kosten die 2,50 en daar zit ook super veel leuk spul bij! Is gewoon katoen of ander stof als je dat zoekt. Voorbeeld: Gordijn Marieke
Hey Sammie Ja ik heb ht daar wel eens gezien, maar zijn vaak stuggere stoffen, maar wel handig voor boxkleden.. Nou die dieren zijn niet goed gegaan... Ik heb er 3 onder de naaimachine gedaan, maar ai.. dus heb ik de andere 7 met textiellijm gedaan... ff laten drogen en kijken hoe het word...
Met textiellijm is het beter geslaagd haha, nu nog even 3 dieren opnieuw knippen... Wat een werk Ik zit nu na te denken hoe ik een lakentje wil maken...
Ben gisteren ook weer lekker bezig geweest. Heb een omslagdoek en een baseball gemaakt. Moet zeggen dat ze erg leuk zijn geworden!!! Zal ze van de week even spammen! Nu eerst voor de boot naar texel aan het wachten, even lekker 2 daagjes ertussenuit!!! @Juffie, leuk idee zeg die beesten met de ark erbij!!! Ziet er goed uit!!!
dankjewel voor de tip, ik snap het niet helemaal maar als ik de stof heb en er mee aan de gang ga pak ik dit stukje van jou er even bij, dan snap ik het wel denk ik. Maar nog altijd geen tijd gehad om de stof te halen...(druk bezig met zolder vandaar) ik heb weer mooie dingen voorbij zien komen, super!!
Willen jullie meedenken met mij? Ik heb hier dus de lampenkap met de 10 diertjes die eraan moeten komen hangen.. Alleen wat zal ik doen Gaten erin maken (perforator) en de lintjes er doorheen strikken? Of ze er aan vast naaien en het afwerken met een lint of een strook stof van de diertjes? *Twijfel twijfel* Als iemand anders een ander goed/ leuk idee heeft hoor ik het ook graag
Leuk! Als je het met gaatjes en strikken doet, dan zou ik nestelringen/-ogen gebruiken, anders is het, denk ik, niet mooi. En anders zou ik ze vast naaien en dan afwerken met een lint.
@Juffie Ik zou ook voor de laatst optie gaa. Vast naaien en dan een mooi lint of strook van de blokjes stof er overheen.
Van het weekend ben ik nog even druk aan de slag geweest met als resultaat: Een muziekdoos beestje/uiltje (dezelfde als aan de mobile) en een badjasje, helaas nog een beetje te groot. Ik denk dat ze hem met een half jaar wel aan kan. Bekijk bijlage 166031
oooh die is leuk Ik heb badjasje van mn zoon nog , gemaakt door mijn oma die is ook gevoerd n zo mooi , dat gaat mij nie lukken hoor heb je dat van een patroon gedaan of uit je hoofd ? is die hangmat nog gelukt trouwens ?
@NIkkie Dank je, het is van een patroon dat ik wat aangepast heb naar eigen inzicht. Met de hangmat ben ik nog niet begonnen, wacht er nog even mee tot de box er is.
Yep ik heb een band gemaakt van dezelfde stof, ga ik vanavond ff afmaken,. Heb nu weer 10 dieren na het verschrikkelijk op -eet- incident met mn naaimachine!! grrr!! jaja anders waren de giraffen en olifanten nu uitgestorven ahah! EN ik wil dus nog een ark er op maken, maar mn man vind het zo druk worden haha