Hij is af, wat een pokkewerk was het.. Maar het resultaat liegt er niet om. Vanavond mag hubby hem ophangen dan is mn zoontjes kamer helemaal af.
Dank jullie wel dames. Die band heb ik ook nog gemaakt haha eerst door zitten stikken, maar met hele kleine steekjes op de lamp vast gemaakt om de 4 cm..
@ Juffie, die lamp is echt leuk geworden. Wbt dat drukke daar heeft die vent van mij ook zo'n last van....Alles is al snel te druk.... Zeker een typisch mannending.... Hahaha!!! Vandaag het boek Knippies baby creatiefboek weten te bemachtigen. Had deze advertentie al langere tijd op mp staan dat ik hem zocht. Kreeg ik een mailtje van een vrouw dat zij hem in zutphen voor 1 euro heeft gekocht. Ik die winkel gebeld en die hadden hem nog liggen en sturen hem nu op!!! En dat terwijl die 2e hands nog verkocht word voor 25,- !!!! Ben erg benieuwd, kan voor dit geld ook geen buil vallen.....
@ Meikie Leuk dat boek, daar staan leuke dingen in Mijn mams heeft hem, dus ik ken hem Ik hoop dat ie binnen komt Ja ik ehb geen ark meer gedaan want ik had gewoon geen zin meer, het is zo'n gepriegel om met die naald door de lampenkap te komen.. Heb de blaren op mn vingers. Vanavond geen project, morgen ga ik weer iets opstarten haha. Ik denk een lakentje..
juffie leuk vogelhuisje! en je lampekap is helemaal geslaagd, WOW estertie, jij hebt ook magische vingers.. erg leuk badjasje en helemaal cute je muziekuiltje meikie, dat boek heb ik bij de bibliotheek gehaald vind die schildpadjes zo lief
ik neem ook ff een abbo.. ben ook aan de knutsel gegaan voor onze aankomende beeb, kan ik hier nog wat ideetjes opdoen.
Voor het eerst zelf wat gemaakt op de naaimachine... een boxkleed Ik ga met twee andere stofjes nog een maken. Ik weet nu al dingen die ik anders wil gaan doen maar toch ben ik al best blij met dit resultaat. Ik heb meteen weer allemaal nieuwe ideeën gekregen!
Ik ben ook aan het haken geweest. We hadden van een klasgenootje van mij haar oude mobiel gekregen maar de beestjes vonden we niet zo leuk dus nu ben ik nieuwe aan het haken. Er zijn er 3 af tot nu toe:
@ Isodora: super leuk die beestjes! Hier ook het naaivirus toegeslagen. Heb tot nu toe een boxkleed, trappelzak, broekje, slap en een badcape gemaakt. Wil nu iets van een deken maken voor in de maxicosi. Maar of dat gaat lukken. Heb er geen patroon van alleen een omschrijving om internet zonder foto's.....
wat een ontzettende leuke dingen allemaal, ben nu zelf bezig met een doek voor in de maxi-cosi. Zal wel even een foto maken als ie klaar is.
Heel leuk die gehaakte poppetjes! Ik ben nu begonnen aan een boxkleed.. Maar ik heb de randen van gewoon roze en de binnenkant fleece met print. De onderkant ga ik dan fleece randen en binnenkant roze doen.. Ik heb randen van 15 cm en dan een vlak in het midden. Ik twijfel of ik er een speelkleed van zal maken, maar aan de andere kant dat ligt niet zo lekker voor de baby.. En ik heb een woezel en pip speelkleed hahaha