Ehm... ik heb geen maxicosi.... maar misschien gewoon met een meetlint opmeten hoe breed/lang een stuk moet worden?
Wat een super schattige wiegjes komen er langs zeg. Het is dat die hier al bekleding heeft ..... Hier nog een foto van een tuniekje, die ik van het weekend heb gemaakt. Is toch ook wel leuk om eens een keer wat voor een meisje te maken, zoveel leuke stofjes.
ja texiellijm, dat ik dat nou niet zelf had kunnen bedenken!!!!! hahahhaha nou ja in iedergeval bedankt!
@ Joyce Dat kun je bijv. bij karwei kopen Tip neem meteen 2 tubes want het is verslavend haha Zooo.... ik ga nu beginnen met de naamslinger voor ons meisje.. Ik ga straks vliesofix halen in de stad
Nou de omslag doek is heel goed gelukt! Alleen is die zo dik geworden dat ik de biaiseband er niet mooi omheen kreeg dus dat is nu een doorn in mijn oog. Net mooi lint gekocht en dan werk ik het daar mooi mee af. Iemand ideeën wat voor steek ik dan het best kan gebruiken zodat het er mooi uit ziet? Ook ben ik FF gaan spieken naar een waskussen hoes van koeka . Ik vind ze zo mooi maar zo duur.... Dus heb mooie kleuren badhandoeken bekochten wit wafelstof... FF na apen. @juffie2008wat een leuk idee van alle rest stofjes een slinger...
Ik heb de nieuwste Tripp Trapp moet je die voor de zitverkleiner dan ook eerst uit elkaar halen? Dat wist ik helemaal niet toch nog maar eens goed naar mijn eigen patroontje kijken
Ik weet niet of het bij de nieuwste ook moet, maar voor het zitvlak moest ie bij de oude helemaal uit elkaar...
heb inmiddels een tweedehands bekleding van de triptrap dus kan daar mooi een patroon van gaan tekenen... nu nog een leuk waterafstotend stofje
ik heb vliesofix gekocht en rood en fuchsia vilt Ik ga de voor en de achterkant met de naam doen.. Zie je het zowel binnen als buiten op straat
@Nelta Wat een lief stofje!! Uiltjes zijn zo schattig. @Ivfje Ik heb voor de kinderstoel (geen triptrap maar een hele oude) tafelzijl gekocht om een zitje te maken. @Juffie Laat je die dan ook aan ons zien..? Ik heb een zonneschermpje en nog iets leuks voor de Bugaboo gemaakt. Zal morgen even een foto plaatsen.
Maar heb je dan geen last dat de letters iets doorschijnen? Want dan zie je letters en letters in spiegelbeeld of valt dan mee
ik was aan t zoeken en kwam dit tegen misschien heeft iemand er nog iets aan ? http://members.casema.nl/rachel.vandenbriel/hopmarjanneke/maxicosideken.pdf
En hierbij mijn 'gepimte' Bugaboo. Ik heb een zonneschermpje gemaakt dat je ook naar de zijkanten kan verschuiven. Lijkt me iets handiger dan zo'n grote parasol. En een stofje om de stang met lintjes eraan, kan ze daar mooi naar kijken en later mee spelen. Bekijk bijlage 171673
wat mooi ik heb ook ff in je album gesnuffeld wat n mooi kamertje maar hoe maak je dat scherm vast aan je zonnekap eigenlijk ?
@Nikkie Dank je, aan de kant v/d kap zit een tunneltje met elastiek erdoor dat is aan de zijkanten aan 2 'haakjes' bevestigd. En aan de kant v/d duwstang heb ik de stof eromheen geslagen en kan je hem vast maken met twee drukkers. Zo kan je hem ook opzij schuiven als de zon v/d zijkant komt. Vrij makkelijk te maken eigenlijk.
oooh okeej ik snap het heb zoiets al s gezien ja kon je kopen voor 40 euro :S haha ik zit nog steeds ongeduldig te wachten tot mn stofjes binnen zijn voor de maxi cosi zonnekap heb de bekleding net ontvangen hijs zoooo mooi kan niet wachten tot ie af is hihi
Heb je rekbare stof gebruikt of gewoon katoen? Vind het erg mooi geworden en inderdaad een stuk makkelijker dan de parasol wat een onding is dat