welke sites ??ik wil ook graag van alles maken, maar wil ook voorbeelden hoe je begint enz. Dus graaaaaaaaaaaaaag dames, als jullie sites kennen, aarzel niet.
Hallo dames, Ik heb sinds kort ook kennis gemaakt met de naaimachine. En het lijkt me leuk om hier mee te kletsen. Ik zal gelijk maar even spammen wat ik tot nu toe heb gemaakt Bekijk bijlage 181492 Bekijk bijlage 181493
Bekijk bijlage 181496 Zo dat was het tot nu toe! Ik kan de foto's helaas niet draaien dus je moet even scheef hangen
mamaloe wat een leuke draagdoeken zeg!! heb je de afmetingen zelf bepaald of via een site gevonden.. welke stoffen heb je ervoor gebruikt? vind het moeilijk om te beslissen welke stof hiervoor geschikt zou zijn..teveel/te weinig rek etc..
Voor een draagdoek zou ik linnen of canvas of eventueel stevige katoen gebruiken. (Dat doe ik tenminste. ) Voor een mei tai kun je eventueel de buitenkant van het lijfje met een mooi dunner stofje maken, maar dan het lijfje wel voeren met iets stevigs. Op Slingomama vind je patronen van een aantal draagdoeken en op de site van de Ringslingshop vind je patronen van ringslings (en daar kun je meteen ook ringen bestellen en ook complete zelfmaakpakketten).
Hej dames, Wat voor stof hebben jullie gebruikt voor de letter op de slingers? Ik heb hier nog veel leuke prints liggen maar ik denk dat dat heel erg gaat rafelen en vilt vind ik weer een beetje saai.
Ik hèb Veel over vilt gelezen in dit topic. Ga ik zelf wel gebruiken. En dan de een vlaggetje achter de letter van alle rest stof die ik heb.
Ik heb al vlaggetjes, voor 3,50 bij de tuinland, dacht voor dat geld kan ik zelf gaan naaien en ze zijn nog super leuk ook. Misschien dan toch maar vilt.
En als je er vliseline achter doet? Zou dat niet helpen tegen rafelen? Ik ben gister begonnen aan een wikkeldekentje. Hij wordt wel mooi ik hoop dat ik vandaag tijd heb om er nog even aan te werken, kan ik misschien later hier een foto plaatsen.
Ik weet niet hoe ik ze hier als plaatje op krijg? Maar hier de links ImageShack® - Online Photo and Video Hosting ImageShack® - Online Photo and Video Hosting ImageShack® - Online Photo and Video Hosting ImageShack® - Online Photo and Video Hosting Hij is af! Ben er erg tevreden over aangezien ik niet zo ervaren ben. Wil nog wel even gaatjes maken voor de riemen zodat die binnendoor kunnen. Maar dat komt later wel
Vlieseline helpt goed tegen rafelen! En als je de letters er dan langs de randen op zigzagt hoef je je geen zorgen te maken. Maar misschien is erop strijken wel zo mooi (eventueel vooraf de randen afzigzaggen als dat nodig blijkt te zijn?), dan zie je er niets van aan de andere kant?
Leuke voetenzak zeg!! Bijna al m'n creaties staan op m'n blogje. Ga straks maar weer eens verder aan een kraamkadootje.
Soumayyaah leuk gemaakt zeg!! koeky; leuke blog met mooie creaties! welke broduurmachine heb je? krengen zijn alleen zo duur.. maar jij hebt er mooie dingen mee gemaakt.. zucht.. ik heb vlaggetjes gemaakt voor burendag 'we gaan boeren golfen hier op nieuwbouwterein' voor de cijfers gebruik ik ook vilt.. ik ga ze erop strijken met dubbelzijdige vliesline, want met het zigzaggen ziek ik het ook aan de achterkant (heb de vlaggetjes al klaar 'had ik me eerder moeten bedenken') ook bezig met de stokke triptraphoes... hele klus altijd dat tafelzeil.. gaat zo snel kreuken etc.. als ze klaar zijn zal ik ze hier natuurlijk showen
Mijn machinepark bestaat alleen maar uit brothers. Borduurmachine: Innov-is 700E Naaimachine: Innov-is 50 Lockmachine: 3034D Ik kon deze toen "goedkoop" krijgen met bijna alles erop en eraan. Maar ze zijn inderdaad duur zelfs 2e hands.
Ik heb nog een 2e boxkleed (omdraaibaar) gemaakt voor ons mannetje Zelfgehaakte mobiel er over... nu ons mannetje er nog in dan is pas echt af!
Leuk die mobiel! Ik wil zoiets ook maken met allerlei hartjes van vilt..... eens even kijken of ik ergens een tweedehands mobiel op de kop kan tikken..