En gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens, ik las net pas je onderschrift... Sterkte en duimen dat alles goed gaat!!
Ik zoek een leuke manier om een jurkje aan de onderkant af te werken... iemand een leuk idee? (Kan er altijd nog een zoompje inleggen zonder creatieve ideeen)
abbo, wil zelf ook een aantal dingen gaan maken. Nu alleen nog ff een naaimachine scoren voor niet te veel
rustig hier juffie wat een schattig muziek-uiltje!! momenteel hier niet zoveel achter de naaimachine behalve het repareren en inkorten van een paar broeken... heb een biaisbandnaaimachinevoetje besteld dus kijken of het werken met biaisband nog gemakkelijker wordt...
Ik ben wel aardig bezig geweest Kan alleen helaas geen foto's maken. Had een fleece stofje gekocht, en vond op de markt een leuk roze/wit geruit stofje. Die heb ik erop genaaid aan 1 kant, voor een kinderwagen/wiegdekentje. Ziet er super schattig uit. Mn nieuwe project is een oud wipstoeltje van een nieuw hoesje voorzien zodra ik beschik over een camera komen er wel foto;'s
ik zou graag een muziekuiltje maken. maar nu ben ik op zoek naar een muziekding die erin kan. weet iemand waar ik deze kan kopen? ik hoor het graag!
Ik heb gordelhoesjes voor de maxi cosi gemaakt vanmorgen: http://www.zwangerschapspagina.nl/members/46585-albums7056-picture45449.jpg
Soofje even googlen op sigikid zowel hier als in duitsland en via (web)winkels losse doosjes te krijgen. En als je het geluid wilt horen .wav googlen.
Vandaag de nieuwe bekleding voor de tripp trap voor al 1 stoel afgemaakt. De andere komt dit weekend af. Ben best trots op het resultaat. Deze bekleding is gemaakt van katoen met als vulling het bekende dekbed! Wil er later ook nog een maken van zeil.
Mooi gemaakt Mayd en Nessie. Ben zelf nog een beetje aan het stunten met de naaimachine maar gaat de goede kant op van de week ff echt proberen iets serieus te maken
mayD; leuke maxicosi set! nessie; mooi gedaan, ben benieuwd naar jou ervaring om de stoelhoes te maken van tafelzeil... vond dat keren erg lastig
Wat een leuke dingen hebben jullie allemaal gemaakt Ik heb nog niet zo heel veel gemaakt, hoop dat de komende weken nog te kunnen doen. Maar afgelopen week heb ik wel dit kussen gemaakt, niet voor de baby uitzet..... Maar op de achterkant de vraag aan mijn beste vriendin of ze peettante wil zijn...... (De beginletter van de Baby de naam heb ik even weggehaald)