Ik heb voor dat mutsje gewoon een rechthoek geknipt. Dubbel gevouwen en aan elkaar genaaid. Toen de bovenkant dichtgenaaid. Omgedraaid en twee oortjes gemaakt door een strikje. Echt heel makkelijk. Wat hebben jullie allemaal grote plannen!! Voor diegene die de voetenzak gaat maken: Wij hebben zo'n bugaboo voetenzak, hij is heel fijn! Aan de bovenkant bij de hoofdeind zit aan de achterkant een stuk stof zodat je hem over de rand kan trekken. Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.
Dat patroon heb ik gevonden en gemaakt. Dat is helemaal goed gekomen. Ik heb het maar geprobeerd met een badstof handoek. Deze is niet echt bijzonder geworden. Ik ga eerst de trappelzak maken want daar zie ik meer uitdaging in en het is lekker warm voor te gaan wandelen met mijn zoontje. wanneer deze af is zal ik hier een foto plaatsen. Ben benieuwd hoe lang ik hier over ga doen. Groetjes, Sabrina
Boxkleed en aankleedkussenhoes zijn af! Boxkleed heeft 2 verschillende kanten. Foto's in mijn album. Zijn allebei niet altijd even recht en de lintjes zitten bij de aankleedkussenhoes op de verkeerde plek hihi, maar ben er toch blij mee. Ga nog een simpel boxkleed maken, rechttoe rechtaan stikken en een simpele hoes voor aankleedkussen. En van de restjes stof heeeel veel tutlapjes hehe.
Wat een leuke dingen hebben jullie gemaakt Voor mijn zoontje heb ik toen allemaal lakentjes zelf gemaakt en een deken voor in de maxi cosi. Voor de kleine die op komst is ga ik eigenlijk bijna alles zelf maken. Ik wil een woezel en pip kamer gaan maken en vind de spullen die je kan kopen eigenlijk niet leuk. En daarnaast heel erg duur. Een wit lakentje met een klein plaatje bijna 50 euro. Sorry maar daar kan ik er meerdere van maken Als ik aan de klus ga dan kom ik het zeker showen
Tnx babyd! Hoop dat onze spruit ze ook leuk vindt De volgende projecten worden netter hihi, wilde het graag snel doen. Was zo benieuwd Tijjani sommige prijzen snap je gewoon echt niet he??
Gaaf hoor. (en dat het niet helemaal recht zit, zie je vaak toch alleen maar zelf.) Hier ga ik denk gewoon een simpel boxkleed maken. Maar heb wel erg leuke paneelstof, ben bang dat het een beetje te druk gaat worden als ik ook nog ga appliceren enz)
Even mijn tweede inbakerset showen. Ik vond de stof niet zo heel leuk, dus ik dacht dan maak ik daar de doeken van haha!
Erg mooi. En net wat er al gezegt is schoonheidsfoutjes zie je vaak alleen zelf. Ik kan een lockmachine lenen, maar nu is mijn vraag is dit ook handig om allerlei babyspulletjes te maken zoals knisperdoekjes, boxkleden, aankleedkussenhoezen, kleertjes. Of kan je dit beter met een gewoon naaimachine doen? Wat is jullie ervaring? Groetjes, Sabrina
Voor kleertjes vind ik locken wel fijn ja, maakt het een stuk netter. Je kunt het ook braaf omzomen maar persoonlijk is me dat te priegelig en pak ik liever de lockmachine....
Dan ga ik deze toch maar lenen, is misschien ook handig om de trappelzak te maken voor in de buggy. Dan zijn de randjes netjes afgewerkt. Groetjes, Sabrina
Juist een super leuk stofje joh Juffie! Ik ga zo even in je album kijken yupgup. Ik heb zulke leuke kerstversiering gemaakt al zeg ik het zelf... Met transferpapier. Bekijk bijlage 205334
Ik lock alleen de naadjes die je ziet, zoals in kleertjes en zo. Maar in bijvoorbeeld die labeldoekjes zit alles naar binnen, dus dan hoeft het niet.
Ik heb deze week een dikkere voetenzak gemaakt voor in de maxi-cosi. Ben er erg blij mee en hij is goed gelukt.