@Kallie: Ik heb ze bij een stoffenzaak hier in de buurt gevonden (Bast Bastiaans, Ammerzoden, bij Den Bosch). Ze hebben ook een website (www.bbms.nl) Misschien dat de wafelstof ook online te bestellen is? Ze hadden de stof in ieder geval in roze, beige, wit, grijs en antraciet. Maar heb ook al eens andere kleuren zien liggen. @Anna27, wat een enorm cute jurkje! Echt superschattig. Die kleine jurkjes vind ik altijd zo moeilijk. Zo'n gepriegel met die mouwtjes en zo, maar hier krijg ik zin van om er ook weer eentje te maken...
Zal ik dan eens iets grappigs vertellen? Ik heb de omtrek van een Zeeman-jurkje van 6 euro gebruikt. Dat jurkje heeft allemaal drukknoopjes op de rug, maar dat vind ik niet zo handig, dus 'mijn' jurkje heeft 'schoudertjes' die open kunnen. Ik hoop alleen wel dat de kleine dame geen heel bol buikje krijgt, want het nieuwe jurkje is iets krapper geworden dan het model-jurkje.... Als het goed is, is het een maatje 56, dus ik ben heel benieuwd straks! Het was het eerste kledingstuk dat ik ooit gemaakt heb, dus ik heb weer veel bijgeleerd, en het resultaat valt me niet tegen!
@ Anna Ik ken het jurkje ik heb het hier in de kast hangen haha! Van Feetje, ik heb toen ook gewoone en jurkje overgetrokken en ook zo'n jurkje genaaid! Ik had er nog een lint omheen genaaid, was heel snoezig Ik wil eigenlijk een mini rokje naaien voor Louise
die is inderdaad leuk, en niet zo moeilijk ook, volgens mij! Ik heb een heel leuk vestje gekocht, en wil daar eigenlijk ook een rokje onder maken. Mijn zoontje had alleen een heel bol buikje, en ik weet natuurlijk niet hoe kleertjes bij dit kindje zullen gaan vallen (maar ja, op dit moment heb ik natuurlijk veeeeeel meer tijd om iets te maken, dan na de bevalling, haha!)
Jdv1 wat een onwijs mooi kamertje! Echt één geheel! En de luierzak past er natuurlijk super bij! Knap gedaan!
Super leuk Nelta! Van harte gefeliciteerd met je dochter! Wat hebben jullie haar een prachtige naam gegeven! Heel gaaf!
nelta gefeliciteerd met jullie dochter Noor! (heel stom in mn gedachten kregen jullie een jongen haha tenminste dat dacht ik dat dat er steeds stond ) leuke naamslinger ook! gaat alles goed met haar?
Thx, Ze doet het super, ondanks dat ze een schisis heeft (wisten we al). Bv loopt lekker, ze is erg tevreden. Echt genieten.
Wauw wat leuk allemaal zeg. Ik kan helaas niet naaien. Heb wel een machine. Ik wil graag een cursus volgens maar helaas weet ik niet waar.