Ik kocht ze bij de drogist. Dit omdat ik vrijwel nooit parfum koop en ALS ik het koop, is het meestal met zoveel % korting omdat het anders stikduur is. Ik koop namelijk meestal Lou-Lou en/of Noa van Cacharel.
Kruitvat. Gloria van de bilt. Maar koop het eigenlijk nooit krijg het of voor mijn verjaardag of voor de kerst van mijn moeder of mijn zusje. Bij mij ruikt hij altijd zo lekker hihi.
Bij parfumdeo.nl. Zit hier redelijk in de buurt en is goedkoop. En ik heb een vriendin die bij een grote parfumerie werkt en veel luchtjes mee naar huis krijgt ( testers )...
Ik heb 1 favoriet, die heb ik niet altijd op, want daar is hij te duur voor (diorissimo van dior) die koop ik bij ici paris, verder krijg ik vaak wat voor mijn verjaardag of koop ik een luchtje bij kruidvat of action. Ik ben dus niet zo moeilijk
Ik heb even een paar parfums vergeleken . Bij kruidvat 75ml guess seductive voor 19 euro en bij iciparis 49 euro !!! Burberry brit 20 euro overal bij iciparis 36 euro!
Bijenkorf, Douglas of Ici Paris. Net waar een goede aanbieding is. Voorheen meestal bij Sephora maar die is helaas verdwenen uit NL
Eigenlijk altijd bij Douglas, maar zag laatst dat via internet bestellen ook wel de moeite waard is. Het geurtje wat ik het lekkerste vind heb ik nog niet bij de kruidvat gezien, zou wel leuk zijn (kenzo-amour).