ik heb de pyjama voor mijn zoontje gekocht hier in het dorp maat de 86/92 hadden ze niet. Inmiddels geweest bij de filialen in de buurt maar nergens deze maat. Ik vond het juist zo leuk voor 5 december allebei dezelfde pyjama. Ik hoop dat iemand hier mij er aan kan helpen! Wie wil er kijken of heeeft hem en wil hem aan mij verkopen?
ik heb hem niet maar als je wil kan ik morgen is kijken bij de kruidvat hier in den bosch. misschien dat ze hem hier hebben. heb je een foto van het pyjamatje?
Nee, ik heb m ook voor mn zoontje gekocht. Ze zijn dacht ik vier euro. Ik zal hier nog even kijken of ze m hebben morgen..
ik wil dit weekend wel ff voor je in groningen kijken? evt. verzendkosten zijn wel voor eigen rekening.
Ik ben bang dat je er niet meer aan kunt komen, maar mocht je er toch nog eentje vinden. Dan hoor ik het heel erg graag!
in de stad hadden ze niet meer liggen. Ik ga van de week boodschappen doen bij een ieniemieni winkelscentrum in de buurt en zal door ook ff kijken. Heel vaak hebben ze daar nog over van de acties. *kon topic niet weer vinden, dacht dat het bij aanbiedingen stond...*
hier waar ik ben geweest ook geen pyama, zal vd week nog s in het dorp verderop kijken, daar blijft ook vaaks wat liggen aan aanbiedingen. hopelijk vinden we nog 1 voor 5 december.
@Zohra, ik hoop het! Lief dat je nog even wilt kijken. Duimen dat er eentje is blijven liggen! @Winniethepoeh: ook jij bedankt en ga ook duimen dat jij er nog een kunt vinden. Lief dat je nog wilt kijken voor me!
Heb hier ook bij allebei de kruidvats gekeken maar helaas ook hier niet meer. Kun je ze niet een mail sturen?
@Zohra jammer! @Sidmick: kan ik inderdaad even proberen, maar verwacht van de kruidvat niet veel service eigenlijk. Maar niet geschoten is altijd mis Mocht iemand er nog aan kunnen komen, als ik niet meteen reageer is mijn pc gecrasht! Hij doet al 2 dagen heel raar tijdens het opstarten.
heb hier helaas nog niks kunnen vinden. heb nog 1 filiaal waar ik nog kan kijken, maar kom ik pas volgende week.
ik zal morgen nog eens kijken volgens mij liggen ze hier nog wel. Durf het ook niet zeker te zeggen. Als ik het door alle sinterklaasdrukte in de stad het niet vergeet loop ik even voor je naar de kruidvat.
Ik heb vandaag ook even gekeken maar helaas alleen nog 50/56 of 62/68. Ga mrg nog even de stad in dan kijk ik ook nog wel even voor je