Voor mijn man wil ik binnenkort een Xbox kopen (daar heeft hij het al maanden over haha). Maar ik heb er dus geen verstand van, en hopelijk kunnen jullie mij redden. Mijn man had het over de xbox 360 en die is +/_ 150,- euro. Ik ging wat surfen en ik zie op sommige site's dat er 2 soorten xboxen 360 zijn (zoals ik al zei ik heb 0,0% verstand van haha). Die andere is wel veel duurder, en ik dacht van mischien is de goedkope niet goed? of kan je weinig mee? alvast super bedankt! gr mounia
de 1 die goedkope heeft zeg maar geheugen van 256 mb wat ontzettend weinig is, en wat ook de reden is dat deze nu zo goedkoop zijn, de wat duurdere hebben een harde schijf erin van 60-80 en 120 gb. de spellen nemen best wel veel ruimte in beslag en ook als je online spellen wilt downloaden heb je wel ruimte nodig en dat gaat dus niet als je een 360 hebt met maar 256 mb. wij hebben hier die dure van 120 gb maar we hadden net zo goed gewoon die van 60 of 80 kunnen hebben want zoveel heb je nou ook weer niet nodig. succes
bedankt mamatje! dus bedoel je dat je dus net zo goed die goedkope had kunnen kopen van 150,-? want ik denk dat wij (lees mijn man) niet zo heel vaak en veel spelletjes zullen gaan spelen.
nee dan kun je beter iets meer uitgeven voor die iets duurdere want elk spel moet je installeren en dan is die 256 mb wel heel erg weinig hoor de spellen van tegenwoordig zijn zo ontzettend groot en gebruiken best wel wat dat ik zou zeggen liever iets erbij dan dat je straks spijt krijgt.
De xbox360 van 150 euro was een aanbieding die geldig was tot 31-12-2008 Je betaalde dan 179 euro en ontving 30 euro terug als je voor die datum de bon had opgestuurd die erbij zat. Wij hebben die namelijk ook (iets duurdere versie met het spel Lips..zelfde aanbieding) En wat mamatje bedoelde is dat ze net zo goed de xbox met 60 gb of 80 gb geheugen had kunnen kopen omdat ze die 120 gb nooit 1 2 3 vol zou maken. Hoe minder geheugen...hoe goedkoper de xbox. Wij hebben er dus een 256 mb kaart bij en verder geen extra geheugen. Maar ik heb zo'n 10 spellen nu (incl. een arcade dvd met 5 spelletjes die je erbij kreeg) en heb nog geen extra geheugen nodig gehad. Als je zo'n geheugen namelijk lost koopt ben je op z'n goedkoopst ongeveer 60 euro extra kwijt. Wij willen het uiteindelijk wel...maar nu dus nog niet Succes met je zoektocht
he, Je kan het beste op xbox.com kijken en daar de middelste kiezen. Niet de goedkoopste die heeft eigenlijk net te weinig. De versie met 60gb schijf is prima en kost 239,-. Volgens mij krijg je zelfs nog 40,- terug via microsoft. Hadden wij wel iig. suc6 met kiezen..
Volgens mij was er nog een reden dat je beter de grotere x box kon kopen. Zal morgen eens aan mn zon vragen waarom, die weet er alles van.
die duurdere is de elite en heeft een grotere harde schijf. over het algemeen gebruik je dit niet dus onnodig. mijn vriend wilde persee de elite hebben en die staat er dus ook haha, hiervoor had hij de gewone. je heb draadloos en niet draadloos wat ook scheeld in de koste. draadloos in duurder maar wel veel fijner. mijn vriend heeft voor deze 400 euro betaald maar toen was hij net uit. (de elite dan) en heeft de grootste harde schijf die er was. echter zit hij nooit vol ondanks dat hij superveel speelt. als je de middelse pakt kwa geheugen heb ik voldoende. de goedkoopste is zo vol met een spel of 5
super bedankt voor de antwoorden, heb er veel aan gehad! ik heb de "middelste" kwa prijs gehaald, met een draadloze controller. mannetje is er super blij mee! nogmaals bedankt meiden, liefs mounia en wat mij betreft kan deze topic dicht dan