als dat zo zou zijn zou ik het voor nu even loslaten. vraag of je die prikker en meter een dag mag lenen en maak volgende week ergens een dag curve. misschien valt t mee. tis ook niet echt verhoogt. tis wat hoger. maar hij kan ook sowieso standaard iets hoger zitten. we zijn niet allemaal t zelfde.
hoi, ik vind een gemiddelde van 4,6 heel keurig hoor. Die 7,2 is idd wat verhoogd maaaaaaar...... wat had hij gegeten? Sneel koolhydraten, pasta? veel weinig, wat heeft hij gedaan, op de bank gelegen, gerend, geslapen etc....dat zijn allemaal dingen die ook meespelen in het tempo waarin je bloedsuikers naar beneden gaan. Ik zou idd vragen of je nog een keer over een maand of drie een gemiddelde mag meten. En meters kunnen ook nog verschillen aangeven van een halve punt hoor. De ene meter is betrouwbaarder dan de andere. Ik heb twee meters thuis van hetzelfde merk en dus dezelfde soort strips. Als ik mijn suiker meet op de ene en daarna op de andere kan er een verschil van bijna een halve punt tussen zitten hoor. Over dat drinken en veel plassen, tja. Als je kind veel drinkt dan plas je ook veel, maar waar dat vandaan komt geen idee. Dat kan van diabetes komen maar het kan ook de aard van het kindje zijn. Dronk hij niet altijd al veel maar dat het nu opvalt? Of is het echt een enorme verandering van de laatste weken? Probeer je niet te druk te maken en nogmaal te laten meten over drie maanden. Maar goed of dat zo makkelijk is......je bent toch een bezorgde moeder dus loslatetn doe je niet zomaar en dat begrijp ik heel goed. Dikke knuf meis.
Als je gegeten hebt zijn waardes tussen de 7 en 8 goed hoor! Ook bij 6.2 wordt er niet gesproken van Dm omdat de waarde alleen iets verhoogd is maar ook omdat het een momentopname is. De waarde van d afgelopen 3 maand zegt veel meer.