Wij overwegen om een los kaartje/inlegvel bij het geboortekaartje in te steken voor de feestdagengroeten.Weten alleen niet zo goed of dat wel zo'n goed idee is....Hoe lossen jullie dit op?
Wij hebben het wel zo gedaan 3 jaar terug. Gewoon geboorte kaartje en daarin een los vel met de tekst (ongeveer) Tevens wensen wij jullie fijne feestdagen en gelukkig nieuwjaar. Dit hadden we voor een kleine meerprijs ook bij de drukker laten doen.
Dus heel ongebruikelijk is het niet? Denk dat we dat dan maar moeten doen,want 2x een kaart en 2x een postzegel gaat best prijzig worden.En ze gooien de kaarten allemaal weg daarna.....
ik heb mijn kerstkaarten een week geleden op de bus gedaan en mijn geboortenkaarten weet ik nog niet kan ieder moment gebeuren
ik ga dit jaar wrs niet iedereen een kerstkaart sturen, hebben de geboortekaartjes 3 weken geleden gepost, en deze moesten ook al 2 zegels per kaart hebben.... zal wrs voor de familie een foto maken met de kids in kersttenue!
Wij zijn vorig jaar getrouwd rond de Kerstdagen. Wij hebben de bedankkaart gecombineerd met een nieuwjaarswens. (Kerst was het te laat voor, daar hebben we dus niks aan gedaan.) Ik vind het niet gek om de kerstwensen een keer over te slaan of het inderdaad met een inlegvel te doen. Een baby'tje is al duur genoeg.
Ja, hoor, dat kun je prima doen. Twee jaar geleden kreeg ik er eentje van iemand van mijn zwangerschapsclub. Ze was 2 januari bevallen en had een inlegvel bij het geboortekaartje in. Daar stond iets op van: we versturen dit jaar geen aparte kerstkaarten, bij deze willen we jullie allemaal een gelukkig 2009 wensen.
Ik heb vorig jaar iedereen gewoon een mailtje gestuurd met kerstwensen en gezegd dat we dat jaar even geen kerstkaarten deden i.v.m. de aankomende geboorte van onze dochter.
Mn buren hebben 2/12 een dochter gekregen, bij hun stond er een kerst & nieuwjaarswens op de kaart. Toen ik geboren ben ( 11/12 ) hebben mn ouders ook een kerstwens erop gezet. Onze dochter is van 30/11 en wij hebben het er niet op gezet ( Ook omdat madamme meer als een week te laat was ) maar we sturen dit jaar ook geen kerstkaarten; het is al duur zat inderdaad... Ik vier mn verjaardag bv ook niet dit jaar. We zitten nog volop in de kraambezoek en wen-dagen.
ik heb ook eens een geboorte kaartje met inleg kwa de kerst gehad. je ziet het ook wel eens dat mensen op die manier de adres weizing door geven. ik zou het wel zo doen. zonden van het geld voor allebei
Vorig jaar was de uitgerekende datum van onze uk 24 december maar onze kwam op de 30e ter wereld. Wij hebben toen alleen geboortekaartjes verstuurd en geen kerstkaarten verstuurd. Op oudjaarsavond hebben we een aantal goede vrienden en familieleden met een mobiele telefoon een smsje gestuurd met de tekst : Ik was nog net op tijd om jullie een spetterend nieuw jaar te wensen. En hierbij een foto van onze uk. En mensen zonder mobiel (dit waren er 2 ofzo) hebben we een foto-kaart gestuurd (zoals mijn overgrootoma)