Ik koop meestal het speelgoed bij het Kruidvat. Vaak stukken goedkoper als bij een speelgoedwinkel. Liefs Hummel.
Ik heb intertoys gekozen, maar ik koop ook wel eens iets van Internet. En vanmorgen heb ik nog een leuk keukentje gehaald bij Formido. Kruidvat heeft idd vaak ook hele leuke dingen voor weinig geld.
Ik koop speelgoed vooral bij intertoys maar ook de kruidvat/ trekpleister doen het goed. Af en toe wat bij de prenatal. Hema heeft leuk houten speelgoed voor al ze wat ouder is
Ik heb de sinterklaasinkopen al binnen Gekocht bij lobbes.nl. Verder koop ik bij Bart Smit, Kruidvat en Hema.
Ik heb toys R us gekozen. Mijn schoonzusje werkt daar dus krijg ik standaard korting. Verder haal ik veel op rommelmarkten.
Ik heb voor intertoys gekozen maar koop ook wel eens wat via internet en ook wel eens 2e hands via Marktplaats gekocht. Dus eigenlijk allerlei.
Ik heb voor intertoys gekozen omdat ik daar werk en korting krijg. Maar ook op marktplaats koop ik regelmatig iets. En soms bij bart smit en toysrus als ze daar een leuke aanbieding hebben
leuk om te zien dat me toch wel het meeste een speelgoedwinkel opzoekt ipv een internetwinkel bedankt voor jullie reactie's